Har brug for jeres krydset fingre og babystøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Kruse90

nielsen80 skriver:

Tusind tak, vi har brug for allle dem man kan få. Håber alt er vel med dig, og du kan nyde din graviditet!

Det går indtil videre helt perfekt
har ingen kvalme eller av av bryster endnu.
Det eneste jeg har er øget udflåd og ligamentsmerter især om natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

AnneH

Håber at alt forløber som det skal og i står med en positivt resultat

Anmeld

4. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

Tak for det! Hvor langt er I efterhånden?

Vi skal ind på Riget på onsdag til en skanning, og så skal jeg starte på næsespray. Jeg må indrømme at det er noget uvirkeligt...

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går med dig og dine fine æg i næste uge!  Det lyder som om du ikke er helt positiv/lidt trist?

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

AnneH skriver:

Håber at alt forløber som det skal og i står med en positivt resultat

Tusind tak søde, årh jeg håber virkelig at denne gang er lýkkens gang for os.

Håber forøvrigt alt forløber vel med din graviditet!!!!

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Vi skal ind på Riget på onsdag til en skanning, og så skal jeg starte på næsespray. Jeg må indrømme at det er noget uvirkeligt...

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går med dig og dine fine æg i næste uge!  Det lyder som om du ikke er helt positiv/lidt trist?

årh hvor spændende, håber alt kommer til at forløbe godt for jer. Det har I fortjent. Nu må du jo endelig spørge, hvis der er noget!

Jeg er ikke trist, tror bare jeg er nervøs, vil så gerne at det går godt denne gang. Prøver egentlig bare at tage det med ro, og tage en dag af gangen uden de helt store humørsvingninger(svært når man er påvirket af hormoner). Er faktisk OK positiv, tror min krop har det godt, og håber og tror at det er med til at give de optimale betingelser.

Håber at vi alle i denne gruppe snart står med en positiv test, synes godt nok vi er nogle der har været medlem lidt for længe!

Anmeld

4. september 2011

Dansker I Holland

Så meget jeg kan nu må det være jeres tur

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Dansker I Holland skriver:

Så meget jeg kan nu må det være jeres tur

Tusind tak, vi håber virkelig det er vores tur nu.

Anmeld

5. september 2011

AnneH

nielsen80 skriver:

Tusind tak søde, årh jeg håber virkelig at denne gang er lýkkens gang for os.

Håber forøvrigt alt forløber vel med din graviditet!!!!

I hvert fald for at det er nu for jer også.

Jo tak her går alt godt. Og jeg er ikke generet af at være gravid.  Tiden går så hurtig.

Anmeld

5. september 2011

Putomanen

nielsen80 skriver:

årh hvor spændende, håber alt kommer til at forløbe godt for jer. Det har I fortjent. Nu må du jo endelig spørge, hvis der er noget!

Jeg er ikke trist, tror bare jeg er nervøs, vil så gerne at det går godt denne gang. Prøver egentlig bare at tage det med ro, og tage en dag af gangen uden de helt store humørsvingninger(svært når man er påvirket af hormoner). Er faktisk OK positiv, tror min krop har det godt, og håber og tror at det er med til at give de optimale betingelser.

Håber at vi alle i denne gruppe snart står med en positiv test, synes godt nok vi er nogle der har været medlem lidt for længe!

Mange tak for det  Jeg skal nok spørge, hvis der er noget! Faktisk føles det som om jeg render rundt med en masse spørgsmål, men jeg kan ikke få formuleret nogen, da mine tanker bare er et stort mylder. Giver det mening

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs! Jeg tror det er en rigtig god ide at tage dagene som de kommer. Så bliver det en smule mere overskueligt. Men det er også nogle gange nemmere sagt end gjort  Jeg håber i hvertfald, at du kan beholde en positiv indstilling.

Ja, jeg synes desværre også at medlemsskaberne i denne klub er lidt for lange... Og jeg går først i gang nu, så jeg føler endda, at jeg har været her kort tid i forhold til mange andre.

Anmeld

5. september 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Det er noget tid siden, atjeg har lavet en update på, hvor vi er. Tror jeg lige havde brug for selv at vende det hele. Sagen er den, at jeg har taget menopur i 8 dage nu, var til scanning i fredags hvor der var 5 folikler mellem 12-15 mm, og 3 i venstre side. Der var også nogle små på 9-11, som måske bliver til noget. Min livmoder slimhinde var allerede 11 mm, så det var jo positivt.

Jeg skal scannes på mandag igen, og hvis alt går vel er der ÆU på onsdag/torsdag, og efterfølgende ÆO 2 dage efter.

Har virkelig brug for alle de positive tanker vi kan få, sidste gang opførte mine æg sig mildest taget skuffende, så håber virkelig denne gang bliver bedre og ikke mindst ender ud i en dejlig bebs.

Hej søde

Hvordan er scanningen gået i dag?

Jeg  så meget for jer. NU er det JERES tur!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.