nielsen80 skriver:
årh hvor spændende, håber alt kommer til at forløbe godt for jer.
Det har I fortjent. Nu må du jo endelig spørge, hvis der er noget!
Jeg er ikke trist, tror bare jeg er nervøs, vil så gerne at det går godt denne gang. Prøver egentlig bare at tage det med ro, og tage en dag af gangen uden de helt store humørsvingninger(svært når man er påvirket af hormoner). Er faktisk OK positiv, tror min krop har det godt, og håber og tror at det er med til at give de optimale betingelser
.
Håber at vi alle i denne gruppe snart står med en positiv test, synes godt nok vi er nogle der har været medlem lidt for længe!

Mange tak for det
Jeg skal nok spørge, hvis der er noget! Faktisk føles det som om jeg render rundt med en masse spørgsmål, men jeg kan ikke få formuleret nogen, da mine tanker bare er et stort mylder. Giver det mening 
Jeg kan godt forstå, at du er nervøs! Jeg tror det er en rigtig god ide at tage dagene som de kommer. Så bliver det en smule mere overskueligt. Men det er også nogle gange nemmere sagt end gjort
Jeg håber i hvertfald, at du kan beholde en positiv indstilling. 
Ja, jeg synes desværre også at medlemsskaberne i denne klub er lidt for lange... Og jeg går først i gang nu, så jeg føler endda, at jeg har været her kort tid i forhold til mange andre.

Anmeld