Har brug for jeres krydset fingre og babystøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

nielsen80

TR skriver:

Alt hva jeg kan .. Alle tær, alle finger, arme og ben ..

Tak! Lover at jeg også krydser hvad krydses kan for at det snart er din tur også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

TR

nielsen80 skriver:

Tak! Lover at jeg også krydser hvad krydses kan for at det snart er din tur også. 

mange tak - håber inderligt at den snart er der - det ville bare være lykken !

Anmeld

4. september 2011

Kruse90

Jeg sender alle de positive tanker jeg overhovedet kan søde

Anmeld

4. september 2011

Putomanen

Jeg sender dig alle de positive tanker, som jeg kan få samlet  Så håber jeg, at alt ser godt ud i morgen

Anmeld

4. september 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Tak, vil rigtige gerne have noget af dit fertilitetsstøv, så jeg kan gøre dig kunsten efter

Hvordan går det med dig? Et det begyndt at synke ind?

jeg er overskud af fertilitetesstøv ligenu så sender lige en storm. Nej det er ikke helt sunket ind. Jeg tester stadig flere gange dagligt fordi jeg er sikker på at baby er forsvundet over natten. Tror det bliver rigtigt godt at komme til scanning så det bliver mere reelt end blot de de to streger og menssmerter.

Jeg er sikker på du gør os kunsten efter denne gang. tror kroppen er kampklar her efter sommer

Anmeld

4. september 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nielsen80 skriver:

Det er noget tid siden, atjeg har lavet en update på, hvor vi er. Tror jeg lige havde brug for selv at vende det hele. Sagen er den, at jeg har taget menopur i 8 dage nu, var til scanning i fredags hvor der var 5 folikler mellem 12-15 mm, og 3 i venstre side. Der var også nogle små på 9-11, som måske bliver til noget. Min livmoder slimhinde var allerede 11 mm, så det var jo positivt.

Jeg skal scannes på mandag igen, og hvis alt går vel er der ÆU på onsdag/torsdag, og efterfølgende ÆO 2 dage efter.

Har virkelig brug for alle de positive tanker vi kan få, sidste gang opførte mine æg sig mildest taget skuffende, så håber virkelig denne gang bliver bedre og ikke mindst ender ud i en dejlig bebs.

Sender alt det bedste herfra!!  Nu må det være Jeres tur!

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Kruse90 skriver:

Jeg sender alle de positive tanker jeg overhovedet kan søde

Tusind tak, vi har brug for allle dem man kan få. Håber alt er vel med dig, og du kan nyde din graviditet!

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Putomanen skriver:

Jeg sender dig alle de positive tanker, som jeg kan få samlet  Så håber jeg, at alt ser godt ud i morgen

Tak for det! Hvor langt er I efterhånden?

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

baby84 skriver:

jeg er overskud af fertilitetesstøv ligenu så sender lige en storm. Nej det er ikke helt sunket ind. Jeg tester stadig flere gange dagligt fordi jeg er sikker på at baby er forsvundet over natten. Tror det bliver rigtigt godt at komme til scanning så det bliver mere reelt end blot de de to streger og menssmerter.

Jeg er sikker på du gør os kunsten efter denne gang. tror kroppen er kampklar her efter sommer

Kan godt forstå det virker uvirkeligt, det er også noget af et mirakle du har været ude for. Jeg er sikker på, at baby har det super godt. Glæder mig til din update efter scanningen.

Anmeld

4. september 2011

nielsen80

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sender alt det bedste herfra!!  Nu må det være Jeres tur!

Tusind tak for det. Årh jeg håber virkelig det er vores tur nu, det ville være fantastisk.

Håber alt er vel med dit lille mirakel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.