nielsen80 skriver:
Det giver rigtig meget mening - kan godt huske følesen. Det er så svært at forudse, hvordan man reagere når man står i det. Nogle bliver vildt påvirket af hormoner og situationen, mens andre stort set ikke mærker det. Jeg er en af de sidste, og vil sige du ikke skal være bekymret, men ved jo godt det ikke hjælper
Man er vildt nervøs i denne situation, jeg tror det er fordi man bevidst sætter sig en en utrolig sårbar situation. Man er klar over at glæden og lykken over at være i gang, kan blive vendt til større skuffelser end man nogensinde før har følt. Men man gør det jo for at få drømmen opfyldt - og det skal nok lykkes for os alle. Det er jeg overbevist om, bare træls det skal tage så lang tid for nogle. Håber at vi begge snart kan lægge behandlingsverden bag os, og hoppe ind i graviditetsverden i stedet

Wauv, der ramte du lige plet i mine følelser! Jeg har så mange blandede følelser, som jeg ikke har kunne beskrive. Især det faktum, at man kaster sig ud i det uvisse, fuldt ud bevidst om, at det er knald eller fald, det er rigtig svært.
Det viser sig især, når de få, der kender til PB, bliver vildt glade over, at vi skal starte i behandling, men jeg kan ikke dele den glæde lige nu.
Ej, nu stjæler jeg din tråd og den positive stemning.
Jeg kan læse, at det gik godt i dag, det er rigtig dejligt at høre!
Så vil jeg
for på torsdag og det bliver den sidste gang, at du skal gennem dette 
Anmeld