Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
-Sigrid- skriver: Ditto Nope, vil gerne have malet først og det gider kæresten ikke Så enten skal baby have et helt hvidt værelse eller også skal jeg igang - men mente også puslebord og alt sådan noget Men jeg har jo så forhåbelig ca 19 uger igen
Ditto
Nope, vil gerne have malet først og det gider kæresten ikke Så enten skal baby have et helt hvidt værelse eller også skal jeg igang - men mente også puslebord og alt sådan noget Men jeg har jo så forhåbelig ca 19 uger igen
Jeg tænker at du skal beholde det hvidt så Og så gå igang med alle de andre fine ting du kan gøre.. Har du mulighed for det ?? Eller har du graviditetsbesvær.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Heheh det ønske har jeg også. Selvom jeg ingen baby har haft derinde. Men sådan noget delle noget er sku skide svært !!
Heheh det ønske har jeg også. Selvom jeg ingen baby har haft derinde. Men sådan noget delle noget er sku skide svært !!
Hehe ja, ej det skal nok komme (: når jeg får ordenlig gang i træningen
Honey<3 skriver: Seriøst?? De har da været fanget længe..
Seriøst?? De har da været fanget længe..
ja alt for længe. umennekseligt længe
foto på lærred skriver: Jeg ville ønske, at alle ufrivllige barnløse kunne få deres ønske børn. Jeg håber, at det snart lykkes for jer at få de to ønskede streger Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager, invitationer, lærreder
Jeg ville ønske, at alle ufrivllige barnløse kunne få deres ønske børn.
Jeg håber, at det snart lykkes for jer at få de to ønskede streger
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager, invitationer, lærreder
Nej sikken et dejligt skønt ønske.. Blev helt varm inden i da jeg læste det .. Sikken et medføelende og uselvisk ønske
Og mange tak
AalborgPigen skriver: Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
Hvad er dit største ønske lige nu.. Mit er at blive MOAR !!!
VINDE i lotto så mit lån forsvinder!
AalborgPigen skriver: Ja det kan jeg godt forstå !!! Du har da godt nok en smuk søn Han er sku nuttet
Ja det kan jeg godt forstå !!!
Du har da godt nok en smuk søn Han er sku nuttet
Ja, savner ham godt nok ubeskrivligt .
ihh - 1000 tak , er os stolt af resultatet :p heh ,,
Sabina92 skriver: Hehe ja, ej det skal nok komme (: når jeg får ordenlig gang i træningen
Ja man skal bare llette rumpetten op fra sofaen
Mit største ønske lige NU er en chicken burger fra MacD..
AalborgPigen skriver: Ej det er da forfærdeligt.. Er der ingen der siger hvad der skal ske? Og har i hørt fra dem ?
Ej det er da forfærdeligt..
Er der ingen der siger hvad der skal ske? Og har i hørt fra dem ?
pga pressen må jeg ikke sige noget om det.
men ja forfærnligt især for min lille kusine
AalborgPigen skriver: Ja man skal bare llette rumpetten op fra sofaen
gad godt at komme ned på 52kg (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128