Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

muzen

AalborgPigen skriver:

Krydser fingre for at dit hus bliver solgt 

Vil din eks ikke have samvær med sin søn?

jo han vil have en 7/7 ordning. og det kan han slet ikke klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Ciss

AalborgPigen skriver:

Du var måske meget træt da du skrev det ?

Jeg synes, at hver gang jeg tænker: "I nat kan jeg i hvert fald sove" - så sker der et eller andet, så jeg aldrig er udhvilet alligevel. Ungerne vågner flere gange om natten, min mand finder pludselig ud af, at klokken er godt nok 23.30, men NU må vi få diskuteret økonomien igennem (han er B-menneske. Mindst.) eller andre ting, så når lillebror starter dagen ca 05.30, så føles det, somom kl er 01.30.

Der er selvfølgelig mange materielle ting, som ville være fine at have, men uden søvn kan jeg alligevel ikke nyde det.....

Anmeld

4. september 2011

Frøken J.

At se min lillepige! Lad os sige om en uge, så er hun fuldbåren, selvom jordemoderen siger hun godt må komme nu. Så mit ønske er at se min datter om en uge. Hehe

Anmeld

4. september 2011

havana

AalborgPigen skriver:

Sender masser af vestøv på din vej 

Tak

Anmeld

4. september 2011

Silas&Mille

Mit største ønske lige nu er at blive gældfri... Det ville være så skøn og vi ville have så meget mere overskud

Ellers ønsker jeg at lillebror/søster har det godt inde i mavsen (skal til MD her den 19. september), at blive gift med min dejlige kæreste en dag og at min familie og venner har det godt og holder et godt helbred

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

SilasMor skriver:

Mit største ønske lige nu er at blive gældfri... Det ville være så skøn og vi ville have så meget mere overskud

Ellers ønsker jeg at lillebror/søster har det godt inde i mavsen (skal til MD her den 19. september), at blive gift med min dejlige kæreste en dag og at min familie og venner har det godt og holder et godt helbred

Sikken nogle gode ønsker  

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Frøken J. skriver:

At se min lillepige! Lad os sige om en uge, så er hun fuldbåren, selvom jordemoderen siger hun godt må komme nu. Så mit ønske er at se min datter om en uge. Hehe

Sender en masse vestøv om en uge 

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Ciss skriver:

Jeg synes, at hver gang jeg tænker: "I nat kan jeg i hvert fald sove" - så sker der et eller andet, så jeg aldrig er udhvilet alligevel. Ungerne vågner flere gange om natten, min mand finder pludselig ud af, at klokken er godt nok 23.30, men NU må vi få diskuteret økonomien igennem (han er B-menneske. Mindst.) eller andre ting, så når lillebror starter dagen ca 05.30, så føles det, somom kl er 01.30.

Der er selvfølgelig mange materielle ting, som ville være fine at have, men uden søvn kan jeg alligevel ikke nyde det.....

Ja søvn er en vigtig ting .. Hvorfor vil din mand diskutere økonomi om aftenen??

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

MillesMor111010 skriver:

Ja ville gerne , men vil helst gerne vente i hvertfald 2 år til med at blive gravid, så jeg kan blive færdig med første del a udd.

Kan jeg godt forstå

Anmeld

4. september 2011

camilla_agermose

Mit største ønske er at finde et job. Jeg har været ledig siden jeg blev færdiguddannet i onsdags - og jeg er allerede ved at blive skør. Ønsker bare at finde drømmejobbet - nu!!

Og så gad jeg godt at det var lidt nemmere det der med a-kassen, for jeg aner da ikke mine gode råd om alt det jeg skal, synes det er besværligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.