Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Snart tre år... Og når man sådan er uenige om hvordan et bryllup skal foregå og om at der er én der er mere engageret end den anden, så bliver det sku svært......

Hvorfor er han ikke engageret? her gider kæresten heller ikke engagere sig i bryllup og vi er totalt ueinge om hvordan og hvorledes.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

Muffin_girl

Malthesmoar skriver:

Tabe 15 kg  her & nu

Wusssh wushh trylle trylle.. 15 kg gå væk 

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

heaven skriver:

mit allerstørste ønske, kan aldrig gå i opfyldelse, men derfor er det der alligevel - ville primært ønske at min mor var rask (hjernekræft)

dernæst ville jeg ønske økonomisk uafhængighed, DET ville være skønt - en enkelt lillebitte mio ville dog også være dejligt

Jannie

Kan godt forstå du gerne vil have det skal gå i opfyldelse med din mor

Ja økonomisk uafhængighed ville gøre ens liv så meget nemmere 

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

MyBigWish skriver:

Mit største ønske ligenu, er at jeg består min uddannelse, så jeg ikke skal bekymre mig om den når jeg skal på barsel med bebsen Og selvfølgelig at han kommer godt til verden uden problemer

Krydser fingre for begge dele 

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

muzen skriver:

jo han vil have en 7/7 ordning. og det kan han slet ikke klare

Ej hvor er det da træls -- ØV

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

SilasMor skriver:

Mit største ønske lige nu er at blive gældfri... Det ville være så skøn og vi ville have så meget mere overskud

Ellers ønsker jeg at lillebror/søster har det godt inde i mavsen (skal til MD her den 19. september), at blive gift med min dejlige kæreste en dag og at min familie og venner har det godt og holder et godt helbred

Ja gældsfri ville ikke være dårligt 

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

camilla_agermose skriver:

Mit største ønske er at finde et job. Jeg har været ledig siden jeg blev færdiguddannet i onsdags - og jeg er allerede ved at blive skør. Ønsker bare at finde drømmejobbet - nu!!

Og så gad jeg godt at det var lidt nemmere det der med a-kassen, for jeg aner da ikke mine gode råd om alt det jeg skal, synes det er besværligt.

Hvad er du blevet udd som? 

Ja a-kasse er noget møg.. Min kæreste har været inde i den mølle i 3 måneder.. Og det var noget rod..

Krydser fingre for at du får et job 

Anmeld

4. september 2011

MyBigWish

AalborgPigen skriver:

Krydser fingre for begge dele 

Takker

Krydser finger for at der snart er en ønske baby på vej til dig

Anmeld

4. september 2011

Ciss

AalborgPigen skriver:

Ja søvn er en vigtig ting .. Hvorfor vil din mand diskutere økonomi om aftenen??

Det er vel da han kommer i tanke om det, går jeg ud fra. Han er som en halvdød sild om morgenen, når jeg er mest oplagt. Og når ungerne er i seng, så er der så mange ting man skal have gjort, så det er ofter ved/efter sengetid, at han tænker på den slags. Det kan også være andre ting end økonomi. (f eks om vi har babysitter næste lørdag, eller hvad vi skal lave til middag, når vi får besøg på søndag, eller hvad vi skal give i fødselsdagsgave til en eller anden)

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Ciss skriver:

Det er vel da han kommer i tanke om det, går jeg ud fra. Han er som en halvdød sild om morgenen, når jeg er mest oplagt. Og når ungerne er i seng, så er der så mange ting man skal have gjort, så det er ofter ved/efter sengetid, at han tænker på den slags. Det kan også være andre ting end økonomi. (f eks om vi har babysitter næste lørdag, eller hvad vi skal lave til middag, når vi får besøg på søndag, eller hvad vi skal give i fødselsdagsgave til en eller anden)

Ihh hvor træls.. Men jeg kender det godt.. jeg er sådan og min kæreste er som dig.. Så det kan til tider godt være svært og skal blive enige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.