Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Isabeau skriver: Hverken økonomi, ægteskab eller hovedet har det for godt Min datter på 2 år er trodsig, jeg er gravid med mega mange plukveer, har halsbetændelse, syg på 3. uge og min mor har lige fået konstateret brystkræft
Hverken økonomi, ægteskab eller hovedet har det for godt Min datter på 2 år er trodsig, jeg er gravid med mega mange plukveer, har halsbetændelse, syg på 3. uge og min mor har lige fået konstateret brystkræft
årh for pokker da.. Det er sku noget LORT !!!
Du får lige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Ja hvis bare man gad bo i en lille bitte by .. det ville være billigere
Ja hvis bare man gad bo i en lille bitte by .. det ville være billigere
Bestemt!
Men ikke om jeg vil Kommer aldrig væk fra Silkeborg. Altså jo, kunne godt finde på at bo i Resenbro, en lille by MEGET tæt på Silkeborg, men der går Silkeborgs bybusser altså ud. Så der betragter jeg stadig som Silkeborg
IsabellaCiinea skriver: Bestemt! Men ikke om jeg vil Kommer aldrig væk fra Silkeborg. Altså jo, kunne godt finde på at bo i Resenbro, en lille by MEGET tæt på Silkeborg, men der går Silkeborgs bybusser altså ud. Så der betragter jeg stadig som Silkeborg
Hehhe jeg har boet på landet helt indtil jeg blev 17 .. Og ORKER DET BARE IKKE !!!!
AalborgPigen skriver: Hehhe jeg har boet på landet helt indtil jeg blev 17 .. Og ORKER DET BARE IKKE !!!!
Puha ej landet er også bare skrækkeligt Kommer selv fra en bette bette by der hedder Ans... skal aldrig tilbage
IsabellaCiinea skriver: Puha ej landet er også bare skrækkeligt Kommer selv fra en bette bette by der hedder Ans... skal aldrig tilbage
SAME HERE !!! :=
Felix's Mor <3 skriver: At vinde den HELT store gevinst i LOTTO - så jeg som en anden, kunne indfri vores lån og ellers bare leve livet i sus og dus Har verdens dejligste mand, søn og familie - så mangler bare en masse penge
At vinde den HELT store gevinst i LOTTO - så jeg som en anden, kunne indfri vores lån og ellers bare leve livet i sus og dus Har verdens dejligste mand, søn og familie - så mangler bare en masse penge
Penge er godt,mange penge er ekstra godt
AalborgPigen skriver: SAME HERE !!! :=
Hihi
Tabe 15 kg her & nu
AalborgPigen skriver: 2600?? :O I SU !!!!
2600?? :O I SU !!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128