Hvad er dit største ønske LIGENU ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2011

Muhmi

Ikke at have bekymringer omkring vores parforhold og at den dumme knude i maven ville forsvinde... Elsker jo manden, men det er bare så svært at holde et forhold sundt, spændende og sjovt i længden........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2011

lukasmor

Hus med stor teresse og have og måske et lille (læs: stort) bryllup

Men igen, hvis de 2 ting gik i opfyldelse, hvad skal jeg SÅ gå og drømme om?

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Barnepigen skriver:

At mit forhold til min kæreste holder selvom vi ikke har så meget tid til at se hinanden 

krydser fingre for at det holder. Hvorfor har i ikke så meget tid sammen

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Lukasmor skriver:

Hus med stor teresse og have og måske et lille (læs: stort) bryllup

Men igen, hvis de 2 ting gik i opfyldelse, hvad skal jeg SÅ gå og drømme om?

`Ja det er godt og have noget og drømme om

Anmeld

4. september 2011

lukasmor

AalborgPigen skriver:

`Ja det er godt og have noget og drømme om

Lige præcis!

Anmeld

4. september 2011

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ikke at have bekymringer omkring vores parforhold og at den dumme knude i maven ville forsvinde... Elsker jo manden, men det er bare så svært at holde et forhold sundt, spændende og sjovt i længden........

Ja jeg kender føelsen.. Sådan en periode har vi også haft herhjemme. Hvor lang tid har i været sammen ? 

Anmeld

4. september 2011

Muhmi

AalborgPigen skriver:

Ja jeg kender føelsen.. Sådan en periode har vi også haft herhjemme. Hvor lang tid har i været sammen ? 

Snart tre år... Og når man sådan er uenige om hvordan et bryllup skal foregå og om at der er én der er mere engageret end den anden, så bliver det sku svært......

Anmeld

4. september 2011

Mor Til Oktober Børn

AalborgPigen skriver:

Så må du have dig en ny bebs   Så kommer føelsen igen . hehe 

Ja ville gerne , men vil helst gerne vente i hvertfald 2 år til med at blive gravid, så jeg kan blive færdig med første del a udd.

Anmeld

4. september 2011

heaven

mit allerstørste ønske, kan aldrig gå i opfyldelse, men derfor er det der alligevel - ville primært ønske at min mor var rask (hjernekræft)

dernæst ville jeg ønske økonomisk uafhængighed, DET ville være skønt - en enkelt lillebitte mio ville dog også være dejligt

Jannie

Anmeld

4. september 2011

MyBigWish

Mit største ønske ligenu, er at jeg består min uddannelse, så jeg ikke skal bekymre mig om den når jeg skal på barsel med bebsen Og selvfølgelig at han kommer godt til verden uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.