hva kan man gøre ved ham???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

JeNoVa

MilleMus1988 skriver:

hej alle i friske kvinder derude , lidt hjælp og gode råd søges her

mig og kæresten har en lille dreng på lidt over et år herhjemme plus en lille i maven i omkring 13 uge

nå! denne her uge her sku vi så for første gang være væk fra hinanden med sønnen, faren sku på lolland på fredag og ordne nogen ting og så komme hjem igen søndag en gang, MEN han fandt pludselig ud af idag at nej det sku han ikk alligevel, han ville ud og sejle og fiske lidt igen, ææææ okay hmm jamen hva så med mit arbejde og sønnen???
jeg skal nemlig arbejde BÅDE fredag, lørdag OG søndag. .

jamen jeg måtte jo melde mig syg ELLER finde en barnepige! HVAD???

så ja efter en mindre diskution på en halv time, pakkede manden taskerne og sagde, jeg gidder ikk side herhjemme hver wekend bare fordi du skal arbejde, så nu tager jeg ud og sejler, vi ses på søndag, og ud af døren gik min kæresten!?

og ja pas, hva skal arme mor her gøre når hun sådan set skal arbejde i wekenden og jeg ingen barnepige har hmmm

Mage til uansvarlig, egoistisk idiot skal man forhåbentlig lede længe efter. Hvis det var min mand/kæreste, ville jeg gøre det slut. Man skal sgu kunne stole på hinanden og være der for hinanden. Helt ærligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

JacobsMoar

Hvis det var min mand, var han ikke min mand mere.. !!

Anmeld

31. august 2011

Tvillingemor80

UD med ham .. Prøv at vend den om for ham, hvad hvis du bare tog væk 5 dage og sagde "hej hej". - hvad vile han stille op og hvor fedt ville han synes det var

Synes det er synd at dit barn skal undværre dig (og omvendt) hele weekenden fordi han skal pleje sit ego !

Anmeld

4. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hvad gik det op i med din kæreste, kom han hjem og passede din søn her i weekenden???? Eller blev han væk????????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.