hva kan man gøre ved ham???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Freja20

Hvis min kæreste havde gjort det du lige beskrev havde jeg sagt om han nu havde husket alle tingene han skulle bruge fordi tilbage det skulle han godt nok ikke komme... Det er fuldstændig respektløs at gøre over for dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

SjeBets

Hvis det var min mand, så havde jeg skrevet til ham at så kunne han passende bliver væk. Det gider jeg sq ikke finde mig i, at fiske kan sq vente når du skal på job .... Herre gud ... Har ført bedt min mand holde sig væk når jeg mener han er en idiot ( og ja det sker han har adhd og tænker ike altid så langt) 

Mænd!!

Anmeld

31. august 2011

merethe

Profilbillede for merethe
MilleMus1988 skriver:

hej alle i friske kvinder derude , lidt hjælp og gode råd søges her

mig og kæresten har en lille dreng på lidt over et år herhjemme plus en lille i maven i omkring 13 uge

nå! denne her uge her sku vi så for første gang være væk fra hinanden med sønnen, faren sku på lolland på fredag og ordne nogen ting og så komme hjem igen søndag en gang, MEN han fandt pludselig ud af idag at nej det sku han ikk alligevel, han ville ud og sejle og fiske lidt igen, ææææ okay hmm jamen hva så med mit arbejde og sønnen???
jeg skal nemlig arbejde BÅDE fredag, lørdag OG søndag. .

jamen jeg måtte jo melde mig syg ELLER finde en barnepige! HVAD???

så ja efter en mindre diskution på en halv time, pakkede manden taskerne og sagde, jeg gidder ikk side herhjemme hver wekend bare fordi du skal arbejde, så nu tager jeg ud og sejler, vi ses på søndag, og ud af døren gik min kæresten!?

og ja pas, hva skal arme mor her gøre når hun sådan set skal arbejde i wekenden og jeg ingen barnepige har hmmm

Når han kan svigte sin søn og bare skride fra det hele. Så er det i mine øjne ikke en man skal være kæreste med mere. Jeg ville skrive en sms til ham, at hvis han ikke var kommet hjem inden torsdag morgen kl.09.00 så er jeres forhold slut. 

Du har ikke brug for en baby som kæreste, men en rigtig mand og rigtige mænd lader ikke sin familie i stikken. Angående pasning af din søn så bliver du nok nød til at ringe rundt til familie og venner og spørge om hjælp.

Anmeld

31. august 2011

1000Ben

MilleMus1988 skriver:

mig og kæresten har en lille dreng på lidt over et år herhjemme plus en lille i maven i omkring 13 uge

nå! denne her uge her sku vi så for første gang være væk fra hinanden med sønnen, faren sku på lolland på fredag og ordne nogen ting og så komme hjem igen søndag en gang, MEN han fandt pludselig ud af idag at nej det sku han ikk alligevel, han ville ud og sejle og fiske lidt igen, ææææ okay hmm jamen hva så med mit arbejde og sønnen???

så ja efter en mindre diskution på en halv time, pakkede manden taskerne og sagde, jeg gidder ikk side herhjemme hver wekend bare fordi du skal arbejde, så nu tager jeg ud og sejler, vi ses på søndag, og ud af døren gik min kæresten!?

og ja pas, hva skal arme mor her gøre når hun sådan set skal arbejde i wekenden og jeg ingen barnepige har hmmm

Nu siger jeg det ligeud; Jeg havde forladt ham - ville ALDRIG spilde 2 sek på sådan en mand. Synes det er så synd for dig.

Stort til dig

Knus

Stefanie

Anmeld

31. august 2011

june1987

det lyder da slet ikke godt han tager vidst ikke sit ansvar særlig højtidlig. her var den ikke gået da

Anmeld

31. august 2011

Pige2009

MilleMus1988 skriver:

Du må sætte ham stolen for døren. Hvad pokker er det for en indstilling at have Jeg havde ikke fundet mig i det

Anmeld

31. august 2011

MorTil4<3

tak for alle jeres mange mange svar. .

jeg har nu fået min deglige mor til at gerne vil passe ham, men med det resultat af at hun henter ham allerede torsdag aften og så ser jeg ham ikke igen før lørdag aften puuu det er hårdt at bare sende sit guld væk bare pga arbejde snøft alså . .

men nu er det da n0genlunde på plads, så nu skal jeg bare kun tænkte på at arbejde .- .

med hensyn til manden, har jeg ikk snakket med ham siden han tog afsted, han har forsøgt at ringe men har ignoreret ham
så kan han tygge lidt på den. .
for han ved det her var meget dumt gjort . .

og føler virkelig ikk vores søn siger ham noget, han ævler om at han også elsker ham og savner ham bare efter få timers adskildelse, men hvordan kan man så bare tage afsted????
hmmmm

snøft alslå også

Anmeld

31. august 2011

1012lmp

Hvis du vil have min ærlige mening ik... Så ville jeg sige til ham at din mor henter ham torsdag aften.. og er han ikke hjemme inden da skal han bleve væk for good..!

Du har ikek brug for 3 små børn i hjemmet... og du har ikke behov for at bruge så meget negativ opmærksomhed på ham det er han sq ikke værd med den opførsel..!

Så er han ikke hjemme til at tage jeres søn inden din mor tager ham så ud af hytten med ham for det er da virkeligt den mest barnlige opførsel jeg nogensinde har hørt..

Anmeld

31. august 2011

Lucas og Mathilde <3

1012lmp skriver:

Hvis du vil have min ærlige mening ik... Så ville jeg sige til ham at din mor henter ham torsdag aften.. og er han ikke hjemme inden da skal han bleve væk for good..!

Du har ikek brug for 3 små børn i hjemmet... og du har ikke behov for at bruge så meget negativ opmærksomhed på ham det er han sq ikke værd med den opførsel..!

Så er han ikke hjemme til at tage jeres søn inden din mor tager ham så ud af hytten med ham for det er da virkeligt den mest barnlige opførsel jeg nogensinde har hørt..

- lige mine ord.

Anmeld

31. august 2011

Louise mortil4

min helt ærlige mening er at jeg ville bede ham blive væk hvis han lavede det nr der, det er så meget forkert på så mange områder... for f... bliver helt sur på ham også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.