hva kan man gøre ved ham???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Mikkel's mor <3

MilleMus1988 skriver:

jeg har virkelig været helt helt ude og skrige af ham og virkelig prøve at forklare ham hva det er han har gang i MEN nej, som sagt gik det bare stærkt fra den ene time til den anden ud ud af døren var han jeg aner slet ik hva jeg skal sige til min chef hvis jeg virkelig er nød til at sige jeg ikk kan komme arbejder i butik så det er ikk bare lige og sige jeg kommer ik idag bye bye hmmm ;(

Er der ingen mulighed for at din søn kunne tage med ? ved godt det sikkert bliver bøvlet.. eller har du en mor/far i nærheden der lige kunne holde øje med ham ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MorTil4<3

musse1 skriver:

det er da bare slet slet ikke okay, det han lige har gjort der, jeg havde været tosset. er da ikke og respektere jer som familie. har du et job hvor du arbejder hver weekend? selvfølig skal du på job, og han skal da være sammen med sønnen og nyde kvalitetstiden med ham, syns du skal prøve og ringe til ham og snakke.

han kan da ikke bare tage ud at fiske når aftalen var den anden, ej forstår ikke lige hvad der sker for ham og sådan ændre mening. 

den havde ikke gået her hjemme, men hvad kan man stille op hvis de bare gør det

nej jeg arbejder ca hver anden wekend, men fordi jeg arbejder dobbelt nogen gange har jeg tit fri op til 4 dage om ugen, men de dage er åbenbart ik nogen han kan bruge på at tage ud og fiske eller ja pas

Anmeld

31. august 2011

MorTil4<3

Mikkel's mor <3 skriver:

Er der ingen mulighed for at din søn kunne tage med ? ved godt det sikkert bliver bøvlet.. eller har du en mor/far i nærheden der lige kunne holde øje med ham ?

for det første er han taget afsted, og har lige fået en besked på sms om at de sejler om 30 min

og nej hele vores familie bor desværre på vestlolland og vi bor i Næstved, og da hele min familie er landbrugsfolk så har de slet slet ik tid med den høst de prøver at få det sidste i hus med . .

ja jeg aner sku ik hva jeg skal gøre af mig selv. .

Anmeld

31. august 2011

musse1

MilleMus1988 skriver:

nej jeg arbejder ca hver anden wekend, men fordi jeg arbejder dobbelt nogen gange har jeg tit fri op til 4 dage om ugen, men de dage er åbenbart ik nogen han kan bruge på at tage ud og fiske eller ja pas

ej forstår det slet slet ikke, håber i for snakket sammen om det, for så ved du jo ikke hvad du kan regne med, og om han er der eller om han ikke er der.  sender dig en masse han er da ikke retfærdig, kan du ikke få fat i ham på mobilen, og få en snak og se om han ik ændre mening. han må da lige tage sit ansvar

Anmeld

31. august 2011

MorTil4<3

MilleMus1988 skriver:

for det første er han taget afsted, og har lige fået en besked på sms om at de sejler om 30 min

og nej hele vores familie bor desværre på vestlolland og vi bor i Næstved, og da hele min familie er landbrugsfolk så har de slet slet ik tid med den høst de prøver at få det sidste i hus med . .

NÅÅÅÅ i butikken???

nej, en lille dreng på 1 år der fare rundt ig river ting ned af hylderne mens mor sidder i kasse eller sætter vare på plads er nok ikk en løsning hehe. . nok muligt når han bliver ældre hi hi

Anmeld

31. august 2011

Mikkel's mor <3

MilleMus1988 skriver:

årh for satan da, det kan ham fandme ikke være bekendt..
kan sku godt se at du står i "lort" helt op til ørene, hmm kunne det være muligt at få byttet din vagt, hvis du snakker med din chef om situationen allerede i dag ?

Anmeld

31. august 2011

Mikkel's mor <3

MilleMus1988 skriver:

NÅÅÅÅ i butikken???

nej, en lille dreng på 1 år der fare rundt ig river ting ned af hylderne mens mor sidder i kasse eller sætter vare på plads er nok ikk en løsning hehe. . nok muligt når han bliver ældre hi hi

Årh havde ikke lige set at du var i en butik.. ja så kunne du i hvert fald få nok at se til hihi

Anmeld

31. august 2011

Giraffen

MilleMus1988 skriver:

NÅÅÅÅ i butikken???

Hvordan er jeres forhold ellers? har der været optakt til noget?

For min første tanke var som de andre sagde "så må han tage sønnen med", men jeg kan sagtens forstå du ikke ønsker det når det er en stor kutter, det ku godt bli farligt

Min næste tanke er, at jeg ville pakke alt hans lort og sætte uden for døren og skifte låsen - hvis ike han gider så gider han ikke

Jeg tror dog mere det ville blive et statement omkring hvordan landet ligger og at han ikke bare kan gøre sådan der når han har et fælles ansvar sammen med dig

puha den er svær -jeg ville hvertfald gøre noget drastisk så han helt ind i rygmarven forstod at DET DER MAKKER, det er IKKE OK

Håber det ga lidt mening og mht din søn ved jeg det godt nok ikke - er der slet ikke noget familie/venner der kan spæde til? eller kan du få byttet vagterne?

Anmeld

31. august 2011

Ciss

Nu ved jeg jo ikke, hvordan dit forhold er til svigerfamilien, men er der noget hjælp at få der?

Nu tænker jeg ikke nødvendigvis praktisk hjælp, men hjælp til at få manden til at forstå alvoret?

Jeg var en gang i en situation, som kunne minde lidt om din, og uanset, hvordan jeg vinklede det/forsøgte at sige det, så forstod min mand bare slet ikke mit ståsted, og hvor meget han trådte på mig og ikke mindst børnene. Til sidst i desperation tog jeg en telefon til min svigerfar - som vel er det menneske i verden som kender og forstår min mand bedst. Jeg tænkte, at nu er der to muligheder; enten oplever han det som et så groft foræderi bag hans ryg, at alt er forbi, eller også er der faktisk hjælp at få. Og jeg havde intet alternativ, bortset fra at flytte fra ham. Så jeg ringede og forklarede min svigerfar hele scenariet og bad om råd angående, hvordan jeg skulle snakke med min mand, for at han skulle forstå alvoret, og hvad jeg forsøgte at fortælle ham. Min svigerfar tyggede lidt på det og sagde så, at jeg bare skulle vente lidt, så skulle han se, hvad han kunne gøre. Han tog så selv en alvorlig snak med sin søn - vist om både det ene og det andet dem imellem. Men resultatet blev i hvert fald at, jo, han var såret over, at jeg havde "sladret" til hans far, men samtidig havde faren også klaret at få ham til i hvert fald delvis at forstå min side af sagen, så vi klarede at komme i gang med at snakke sammen igen og komme os videre.

Jeg har det stadig den dag i dag ikke helt godt med, at jeg faktisk tog den telefon bag ryggen på ham, men samtidig var det det, som hjalp os.

Jeg ved ikke, om du kan bruge alt dette til noget, men jeg tror, jeg ved, hvor forfærdeligt, du har det lige nu, og jeg sender i hvert fald en og for at du finder en løsning for weekenden!

Anmeld

31. august 2011

Nessie

Hvad F****** bilder han sig lige ind.

Han har vel selv været med til at starte en familie, og så må man jo blive hjemme, når den anden skal arbejde, eller SELV finde en barnepige.

Jeg arbejder fredag, lørdag og søndag hver anden weekend, og dér ved manden da godt at han står selv med sønnike, og så er den da ikke længere. Jeg er da også alene med drengen, når far skal noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.