Nu ved jeg jo ikke, hvordan dit forhold er til svigerfamilien, men er der noget hjælp at få der?
Nu tænker jeg ikke nødvendigvis praktisk hjælp, men hjælp til at få manden til at forstå alvoret?
Jeg var en gang i en situation, som kunne minde lidt om din, og uanset, hvordan jeg vinklede det/forsøgte at sige det, så forstod min mand bare slet ikke mit ståsted, og hvor meget han trådte på mig og ikke mindst børnene. Til sidst i desperation tog jeg en telefon til min svigerfar - som vel er det menneske i verden som kender og forstår min mand bedst. Jeg tænkte, at nu er der to muligheder; enten oplever han det som et så groft foræderi bag hans ryg, at alt er forbi, eller også er der faktisk hjælp at få. Og jeg havde intet alternativ, bortset fra at flytte fra ham. Så jeg ringede og forklarede min svigerfar hele scenariet og bad om råd angående, hvordan jeg skulle snakke med min mand, for at han skulle forstå alvoret, og hvad jeg forsøgte at fortælle ham. Min svigerfar tyggede lidt på det og sagde så, at jeg bare skulle vente lidt, så skulle han se, hvad han kunne gøre. Han tog så selv en alvorlig snak med sin søn - vist om både det ene og det andet dem imellem. Men resultatet blev i hvert fald at, jo, han var såret over, at jeg havde "sladret" til hans far, men samtidig havde faren også klaret at få ham til i hvert fald delvis at forstå min side af sagen, så vi klarede at komme i gang med at snakke sammen igen og komme os videre.
Jeg har det stadig den dag i dag ikke helt godt med, at jeg faktisk tog den telefon bag ryggen på ham, men samtidig var det det, som hjalp os.
Jeg ved ikke, om du kan bruge alt dette til noget, men jeg tror, jeg ved, hvor forfærdeligt, du har det lige nu, og jeg sender i hvert fald en
og 

for at du finder en løsning for weekenden!