hva kan man gøre ved ham???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.407 visninger
33 svar
0 synes godt om
31. august 2011

MorTil4<3

hej alle i friske kvinder derude , lidt hjælp og gode råd søges her

mig og kæresten har en lille dreng på lidt over et år herhjemme plus en lille i maven i omkring 13 uge

nå! denne her uge her sku vi så for første gang være væk fra hinanden med sønnen, faren sku på lolland på fredag og ordne nogen ting og så komme hjem igen søndag en gang, MEN han fandt pludselig ud af idag at nej det sku han ikk alligevel, han ville ud og sejle og fiske lidt igen, ææææ okay hmm jamen hva så med mit arbejde og sønnen???
jeg skal nemlig arbejde BÅDE fredag, lørdag OG søndag. .

jamen jeg måtte jo melde mig syg ELLER finde en barnepige! HVAD???

så ja efter en mindre diskution på en halv time, pakkede manden taskerne og sagde, jeg gidder ikk side herhjemme hver wekend bare fordi du skal arbejde, så nu tager jeg ud og sejler, vi ses på søndag, og ud af døren gik min kæresten!?

og ja pas, hva skal arme mor her gøre når hun sådan set skal arbejde i wekenden og jeg ingen barnepige har hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

MorTil4<3

HOVSA det skal lige siges at det var meningen han sku have sønnen med ned på lolland

Anmeld

31. august 2011

Frk.S

Sikke da en tåbe (undskyld!!).

Han kan da ikke mene, at du skal melde dig syg, fordi han har bestemt sig for, at han vil ud og fiske, og ikke selv tage sig af sin søn!

Den var IKKE gået her!

Anmeld

31. august 2011

BrightStar

Jeg var blevet SÅ tosset!

Det gør man bare ikke, så måtte han jo tage jeres fælles søn med et eller andet sted, hvis han trænger til at komme væk hjemmefra, så du kan komme på job.. Jeg havde ihvertfald ikke godtaget den!

Ej.. Jeg er faktisk helt mundlam! Man smutter sgu ikke bare.. 

Anmeld

31. august 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Er du gal hvor var jeg blevet mega tosset!!!!

Hvis han ville være i et forhold med mig måtte han lære at tage ansvar.

Ellers kunne jeg ligeså godt være enlig mor. Indtil jeg fandt en mand med respekt for mig altså.
Han lyder helt utrolig umoden og egoistisk.

Jeg aner ikke hvad du skal gøre. Andet end at træde i karakter og stille nogle krav hvis han ønsker dig i sit liv.

Anmeld

31. august 2011

Mikkel's mor <3

Nøj jeg var blevet gal.. og havde nok bedt ham blive væk til at havde tænkt sig rigtig godt om..

Anmeld

31. august 2011

musse1

MilleMus1988 skriver:

hej alle i friske kvinder derude , lidt hjælp og gode råd søges her

mig og kæresten har en lille dreng på lidt over et år herhjemme plus en lille i maven i omkring 13 uge

nå! denne her uge her sku vi så for første gang være væk fra hinanden med sønnen, faren sku på lolland på fredag og ordne nogen ting og så komme hjem igen søndag en gang, MEN han fandt pludselig ud af idag at nej det sku han ikk alligevel, han ville ud og sejle og fiske lidt igen, ææææ okay hmm jamen hva så med mit arbejde og sønnen???
jeg skal nemlig arbejde BÅDE fredag, lørdag OG søndag. .

jamen jeg måtte jo melde mig syg ELLER finde en barnepige! HVAD???

så ja efter en mindre diskution på en halv time, pakkede manden taskerne og sagde, jeg gidder ikk side herhjemme hver wekend bare fordi du skal arbejde, så nu tager jeg ud og sejler, vi ses på søndag, og ud af døren gik min kæresten!?

og ja pas, hva skal arme mor her gøre når hun sådan set skal arbejde i wekenden og jeg ingen barnepige har hmmm

det er da bare slet slet ikke okay, det han lige har gjort der, jeg havde været tosset. er da ikke og respektere jer som familie. har du et job hvor du arbejder hver weekend? selvfølig skal du på job, og han skal da være sammen med sønnen og nyde kvalitetstiden med ham, syns du skal prøve og ringe til ham og snakke.

han kan da ikke bare tage ud at fiske når aftalen var den anden, ej forstår ikke lige hvad der sker for ham og sådan ændre mening. 

den havde ikke gået her hjemme, men hvad kan man stille op hvis de bare gør det

Anmeld

31. august 2011

sne190810

Så må han jo bare tage sønnike med ud og fiske.

Anmeld

31. august 2011

MorTil4<3

jeg har virkelig været helt helt ude og skrige af ham og virkelig prøve at forklare ham hva det er han har gang i MEN nej, som sagt gik det bare stærkt fra den ene time til den anden ud ud af døren var han jeg aner slet ik hva jeg skal sige til min chef hvis jeg virkelig er nød til at sige jeg ikk kan komme arbejder i butik så det er ikk bare lige og sige jeg kommer ik idag bye bye hmmm ;(

Anmeld

31. august 2011

MorTil4<3

sne190810 skriver:

Så må han jo bare tage sønnike med ud og fiske.

DESVÆRRE, det tør jeg ikk, det er ikk bare en lille fisker båd men en stor garnbåd hvor de fanger hummer , og jeg vil så hellere se min søn hjemme hvor han også kan lege en at skal være spændt fast på en dum båd ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.