Manden er jaloux på babyen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg spørg dumt men har du overvejet at ta babyen UD af sengen...

mine piger har ALDRIG sovet i sengen af mange grunde men blandt andet fordi jeg ik ønsker der skal ligge noget mellem min kæreste og mig....

håber virkelig i finder ud af noget....kæmpe krammer til dig

Ja, det er vel tid til en opdatering  

Jeg har taget mig sammen og opmønstret mine kræfter og lavet en indsats! Den søde lille har nu sovet i sin seng 3 nætter og det agter vi at fortsætte! Det er bestemt ikke nemt at få hende til at falde i søvn i den om aftenen, men vi giver os ikke og i går var det sågar husbonden, der fik hende til at falde i søvn. Tror han følte det som en stor sejr!

Det sværeste er at få hende til at falde i søvn. Det bliver som regel kl 21.30. Derefter vågner hun ca 2 og ca 5, hvor jeg endelig tager hende i sengen igen. Det fungerer for os lige nu og jeg kan mærke, at manden er blevet gladere og føler sig lidt mere prioriteret!

Sejr!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2011

Anonym trådstarter

raca skriver:

her her gensigdigt respekt været vejen frem..

så vi har stillet os spørgsmål ala... hvad er vigtigt for dig..hvad giver dig overskud, hvad dræner dig for overskud osv..også har vi gjort hinannes arbejde synligt..

dvs jeg ved min mand er væk 10timer om dagen men det giver ham ikke ret til at smække bene op mere end 30 min når han kommer hjem.

han ved jeg står for oprydning og børneunderholdningen når han ikke er der.

og han står for alt rengøring med vand..

for mig har det været vigtigt at børne var i soveværelset længe.. så vi har lavet sengen så alle sov godt..

vi har valgt ikke at få vores børn passet i weekenderne før de selv ønskede det. så i stedet for at mugge over den manglede tid sammen har vi skabt tid sammen.. på bekostning af græsslåning og rengøring.. min vi har priotert OS.

osv.. det der har hjulpen er at sidde ord på vores behov.. også finde en plan til at nå det..

og det kræver ikke ungen ud af soveværelset elller weekend overnatninger til børne.. men ompriotering og at lytte til hinannens behov..

Det er så flot af jer at kunne prioritere på den måde. Jeg tror bare ikke det ville kunne fungere for os. Vi bor i et lille hus og vi ville bare blive skøre i hovedet, hvis det rodede. Vi er begge den type, der bliver irriteret af rod!

Men jeg har lige meldt en lille opdatering: lillepigen er kommet i egen seng, en håndsudrækning fra vores egen seng. Hun BLIVER i vores værelse i ét års tid, da vi som sagt ikke har så meget plads. Vi bygger til næste år

De store kommer ud til svigerforældrene én weekend om ikke så længe, så vi håber på at tanke lidt op i energitanken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.