Jeg er så ked af det og føler mig så splittet!!! Vi fik det dejligste barn for snart 3 mnd siden. Vi har to børn i forvejen i børnehavealderen, så vi har nok at se til, da vores lille ny er meget afhængig af moar og sover i vores seng.
Min mand arbejder meget og det er mig der ordner ALT maskineriet herhjemme med at få børn op, bringe, hente, tøj, mad, indkøb osv. Vi bor i en lille landsby, men jeg har ingen bil, da manden har den med på arbejde. Han har langt til arbejde, så det er forståeligt, men jeg er ikke særligt glad for at være stuck og skulle trave gennem byen med to barnevogne osv... grrrrr!
Sådan er det bare, men mit overskud er ved at forsvinde og nu melder manden ud, at han er ved at være træt af det hele. Han sagde ligefrem, at det er babyens skyld, fordi hun ligger i sengen og ødelægger det hele. Han har sikkert sex-underskud. Det er meget svært at få det til at passe, da babyen altid vågner.
Jeg er såååå ked af det. En del af mig har lyst til at skrige ad ham, at nu skal han altså tage sig sammen og tilsidesætte egne behov og mande sig op. Det sidste jeg behøver lige nu er en mand der ynker sig selv. Jeg gør alt hvad jeg kan for alt holde korthuset oppe! Er det for meget at kræve, at han holder humøret oppe for min skyld? Oveni det hele regner han med, at jeg afleverer mit speciale til maj, hvor den lille starter i dagpleje. Hvornår skal jeg gøre det? Jeg føler mig så uforstået og ved ikke hvad jeg skal stille op. Jeg elsker min mand. Han er en god far og arbejder hårdt, men aaaargh!
Min lækre lille baby kommer i første række! Dernæst de andre børn og til sidst manden. Jeg er vist ikke længere en del af ligningen...... 
Anmeld