Laver i mad plan der hjemme fra her uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2009

Liva

Hej

Vi laver ikke madplan her, men ville rigtig gerne kunne tage mig sammen til at få købt det hele ind en gang om ugen. Jeg synes simpelthen der går så lang tid med indkøb, og så er det oftest hos den lokale spar hvor det hele er lidt dyrere...

Kh Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2009

LotteN

3 gangs mor skriver:

Vi startede for ca et år siden ,,, Laver mad plan til en hel uge af gangen og handler ind hver fredag ... og KUN fredag ... En hel vogn fuld ,, ca 1000 kr pr gang .. dvs at vi næsten kun handler for 4000 pr md til 4 mennesker .. Vi slipper for impuls køb ,, Inspirationen får vi fra alletiders kogebog og vi spiser godt og varieret ...

Det var ellersen god ide, det vil jeg skisme se om vi også kan få gjort... for vi burger alt for mange penge for tiden...
Så jeg tror jeg vil tage jeres måde med til aftensbordet i aften og se hvad han siger til det

Anmeld

16. januar 2009

Mca<3

LotteN skriver:

Det var ellersen god ide, det vil jeg skisme se om vi også kan få gjort... for vi burger alt for mange penge for tiden...
Så jeg tror jeg vil tage jeres måde med til aftensbordet i aften og se hvad han siger til det

Prøv det ,,, Det er hamrende surt fredag men så er det også overstået for resten af ugen .. Hva man ikke sparer af tid og penge Hver torsdag får vi en mail fra alletiders kogebog med mad planer og der er meget at vælge i mellem og man får prøvet en masse nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.