Laver i mad plan der hjemme fra her uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Laver i mad plan?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.551 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Diana...

Jeg skulle finde noget kød i min fryser her for små 2 uger siden og tænkte HOLD DA OP HVOR HAR VI BARE MEGET KØD ha ha. Vi rigtig gode til at benytte os af de store kød tilbud der er hver ugen men vi glemmer og bruge det så det ryger bare i fryseren så tænkte jeg jo at nu skulle det bruges og jeg tog det hele op og jeg havet faktisk kød til over 6 uger så jeg satte mig ned og lavet mad plan 6 uger frem og vi er nu i gang med nr 2 uge og det er jo bare helt fantastisk nemt og billiger. handler ind om mandagen os så skal der slet ikke handles ind før næste mandag det jo bare skønt det er helt sikkert noget vi fortsætter med...
Kram Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

eliasogmor

ja nogen gange...men ikke lige pt..er løbet tør for opskrifter..så skal have mig en ny kogebog..........

Anmeld

14. januar 2009

Stumpen

Mangler en mulighed, der hedder nogen gange..
Vi plejer at have, men efter at jeg er blevet gravid har jeg bare haft så svært ved at finde ud af hvad jeg har lyst til en uge frem, så tager en dag ad gangen.. Men det andet synes jeg klart er mere praktisk og billigere..
Qnus Anja..

Anmeld

14. januar 2009

malou

nej vi laver ikke madplan... og jeg hander ihvertfald hver anden dag... men det er nu også fordi jeg elsker at handle ind... synes det er super hyggeligt og i vores coop er der aldrig kø Her i malmø har man en scanner på sin vogn.. så man scanner sine vare og pakker dem i poser mens man handler.. den viser hele tiden saldo. når man så er færdig afl. du scanneren, betaler og går. Skide smart. Ved ikke om det findes i danmark??
Dennis er slagter så vi har også altid masser af dejlige ting i fryseren men ellers tager han som regel med hjem til 2 dage frem og så handler jeg bare tilbehør og alt det andet til husholdningen!!

knus malou

Anmeld

14. januar 2009

Kristina V

Jep altid.. så sys jeg der er mere styr over det, og man ikk ska tænke det hverdag hva man skal hva os spise..
PLUS bonus: Vi spare penge ved det! Er en go impuls køber ...

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

malou skriver:

nej vi laver ikke madplan... og jeg hander ihvertfald hver anden dag... men det er nu også fordi jeg elsker at handle ind... synes det er super hyggeligt og i vores coop er der aldrig kø Her i malmø har man en scanner på sin vogn.. så man scanner sine vare og pakker dem i poser mens man handler.. den viser hele tiden saldo. når man så er færdig afl. du scanneren, betaler og går. Skide smart. Ved ikke om det findes i danmark??
Dennis er slagter så vi har også altid masser af dejlige ting i fryseren men ellers tager han som regel med hjem til 2 dage frem og så handler jeg bare tilbehør og alt det andet til husholdningen!!

knus malou

Det var godt nok smart det gør jo os man holder lidt tilbage med alt det ikke nødvendige når man hele tiden kan se at beløbet stiger. Ja det godt med en slagter, Claus far er os slagter men det har vi ikke så meget glæde af her ovre det jo lidt langt men vi fik da en super lækker oksemørbrad med hjem til nytår og de er ikke helt billige så det var jo bare super dejligt.

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

Kristina V skriver:

Jep altid.. så sys jeg der er mere styr over det, og man ikk ska tænke det hverdag hva man skal hva os spise..
PLUS bonus: Vi spare penge ved det! Er en go impuls køber ...

Hi hi det er jeg os og det løber bare op når man ikke holde sig til det der er nødvendigt hi hi.

Anmeld

14. januar 2009

mette moren

vi handler bare ind til lidt af hvert! syntes det er træls at det er forud bestemt er jo ikk sikkert man lige har lyst til hvad der står på menyen den dag...

Anmeld

14. januar 2009

Camilla_a

Vi laver en madplan hver uge og har en liste over hvad vi har i fryseren som vi så krydser af efterhånden som det bliver brugt, det går det meget nemmere og overskueligt

Anmeld

14. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Nej, jeg gør ikke... men tænker over det næsten hver dag at det ville være smart med en madplan og at NU må jeg også igang. Men der sker ligesom ikke rigtig noget...

Jeg er rigtig dårlig til at huske at tage kød op af fryseren, så jeg står tit kl 15 hvor jeg har hentet ungerne og er helt på bar bund med hensyn til aftensmaden

Tror jeg vil lave madplan i weekenden for næste uge... hvis jeg lige husker det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.