Laver i mad plan der hjemme fra her uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Nej, jeg gør ikke... men tænker over det næsten hver dag at det ville være smart med en madplan og at NU må jeg også igang. Men der sker ligesom ikke rigtig noget...

Jeg er rigtig dårlig til at huske at tage kød op af fryseren, så jeg står tit kl 15 hvor jeg har hentet ungerne og er helt på bar bund med hensyn til aftensmaden

Tror jeg vil lave madplan i weekenden for næste uge... hvis jeg lige husker det...

Når du står og laver aftens mad om aften så tag kød op der til næste dag så det lidt nemmere at huske for så står man ved maden alligevel, jeg nemlig os en spade til det hvis jeg skal gøre det om morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

LotteN

jeg får heller ikke lavet madplan, men ville ønske jeg gjorde,...

Jer der har lavet madplan, kunne i evt tænke jer og dele dem med os andre, så vi kan få nogle ideer???

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Nej, det passer dårligt til vores hverdag og mit temperament....bare i dag købte jeg ind til at lave mad og så ender det med at det ikke bliver lavet fordi alle drenge tog hjem til min mor...så gider ikke bruge tid på at lave madplan...synes det er så kedeligt at lave mad.

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

Eva skriver:

Nej, det passer dårligt til vores hverdag og mit temperament....bare i dag købte jeg ind til at lave mad og så ender det med at det ikke bliver lavet fordi alle drenge tog hjem til min mor...så gider ikke bruge tid på at lave madplan...synes det er så kedeligt at lave mad.

Hi hi nej det kan jeg godt forstå

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

LotteN skriver:

Jer der har lavet madplan, kunne i evt tænke jer og dele dem med os andre, så vi kan få nogle ideer???

Ja næste gang jeg får lettet min store tykke runde mave så tage jeg den med ind så skal jeg nok skrive vores næste uge...

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Diana/Claus skriver:

Hi hi nej det kan jeg godt forstå

Ja, ikke-smiler-

Anmeld

14. januar 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

Ja næste gang jeg får lettet min store tykke runde mave så tage jeg den med ind så skal jeg nok skrive vores næste uge...

hehe - sikke pænt du taler om dig selv
mange tak, godt med noget inspiration!

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

LotteN skriver:

hehe - sikke pænt du taler om dig selv
mange tak, godt med noget inspiration!

Ja ikk men hold da op man kan blive træt af sådan en fodbold mit på maven griner...

Anmeld

14. januar 2009

Diana...

LotteN skriver:

Vores mad plan for næste uge:

Mandag: gammeldags oksegrydesteg
Tirsdag: Biksemad med rester fra igår
Onsdag: indbagt skinkeznitsler med tomatsovs og Ris til mig pasta til Claus
Torsdag: ananas mørbrad
Fredag: rester fra torsdag
Lørdag: gryderet med kylling filet gulerødder porre og bønnespire
Søndag mørbrad bøffer med sommer kartofler og salat

Og jeg har salat med hver aften da jeg er STOR salat spiser.

Anmeld

14. januar 2009

Pia.

Nej ikke her hjemme... vi har forsøgt os, men kan alligevel ikke holde det... så NEJ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.