Laver i mad plan der hjemme fra her uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

LotteN

Diana/Claus skriver:

Vores mad plan for næste uge:

Mandag: gammeldags oksegrydesteg
Tirsdag: Biksemad med rester fra igår
Onsdag: indbagt skinkeznitsler med tomatsovs og Ris til mig pasta til Claus
Torsdag: ananas mørbrad
Fredag: rester fra torsdag
Lørdag: gryderet med kylling filet gulerødder porre og bønnespire
Søndag mørbrad bøffer med sommer kartofler og salat

Og jeg har salat med hver aften da jeg er STOR salat spiser.

Så fik du væltet dig ud af stolen..hehe!!
ej, tusind tak skal du have, rart med noget inspiration!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Bastian

Ja, jeg laver madplaner. Vi har slet ikke tid til at handle ind flere gange om ugen, så det kræver at ugens mad er planlagt, så vi kan handle ind 1-2 gange om ugen. Netop i denne tid, hvor jeg er på kur, er det vigtigt med madplanen. Når man har alt planlagt, er det meget sværere at snyde

Anmeld

14. januar 2009

Fam. Madsen

nogen gange

Anmeld

15. januar 2009

Miamaja

malou skriver:

nej vi laver ikke madplan... og jeg hander ihvertfald hver anden dag... men det er nu også fordi jeg elsker at handle ind... synes det er super hyggeligt og i vores coop er der aldrig kø Her i malmø har man en scanner på sin vogn.. så man scanner sine vare og pakker dem i poser mens man handler.. den viser hele tiden saldo. når man så er færdig afl. du scanneren, betaler og går. Skide smart. Ved ikke om det findes i danmark??
Dennis er slagter så vi har også altid masser af dejlige ting i fryseren men ellers tager han som regel med hjem til 2 dage frem og så handler jeg bare tilbehør og alt det andet til husholdningen!!

knus malou

MMmmm kan LIIGE forestille mig hvilke GODER der kan kommer naar man har en slagtermand i familien.. det er bare laekkert med god mad

Anmeld

15. januar 2009

Lullaby

Nej det gør vi ikke af flere grunde. Jeg er ikke god til at planlægge en uge frem for tit gider jeg ikke spise det som er på planen netop den dag. Vi har heller ikke en bil så at handle ind for en uge er en umulighed da vi ikke kan transportere al den mad i en cykelkurv. Dog er vi fornuftige og køber tilbehør til hvad vi har i fryseren så vi bruger det mad vi har der først før andet

Anmeld

15. januar 2009

appelgren

malou skriver:

nej vi laver ikke madplan... og jeg hander ihvertfald hver anden dag... men det er nu også fordi jeg elsker at handle ind... synes det er super hyggeligt og i vores coop er der aldrig kø Her i malmø har man en scanner på sin vogn.. så man scanner sine vare og pakker dem i poser mens man handler.. den viser hele tiden saldo. når man så er færdig afl. du scanneren, betaler og går. Skide smart. Ved ikke om det findes i danmark??
Dennis er slagter så vi har også altid masser af dejlige ting i fryseren men ellers tager han som regel med hjem til 2 dage frem og så handler jeg bare tilbehør og alt det andet til husholdningen!!

knus malou

Wow hvor smart hva søde, det kunne sku spare meget tid herhjemme. Synes altid man ender i den korteste kø som tager LÆNGEST tid for mange af ekspedienterne kan sku ikke finde ud af at sidde ved kasserne hihi. De er sku så langsomme.

Anmeld

15. januar 2009

Nadi

Har stemt nej, for jeg laver en men det er ikke altid den bliver fulgt! Ville gerne, men vi har en hverdag hvor tingene godt kan ta en drejning og ikke gå som planlagt.

-Nadia

Anmeld

16. januar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Vores mad plan for næste uge:

Mandag: gammeldags oksegrydesteg
Tirsdag: Biksemad med rester fra igår
Onsdag: indbagt skinkeznitsler med tomatsovs og Ris til mig pasta til Claus
Torsdag: ananas mørbrad
Fredag: rester fra torsdag
Lørdag: gryderet med kylling filet gulerødder porre og bønnespire
Søndag mørbrad bøffer med sommer kartofler og salat

Og jeg har salat med hver aften da jeg er STOR salat spiser.

Må jeg komme hele ugen

Anmeld

16. januar 2009

Mca<3

Vi startede for ca et år siden ,,, Laver mad plan til en hel uge af gangen og handler ind hver fredag ... og KUN fredag ... En hel vogn fuld ,, ca 1000 kr pr gang .. dvs at vi næsten kun handler for 4000 pr md til 4 mennesker .. Vi slipper for impuls køb ,, Inspirationen får vi fra alletiders kogebog og vi spiser godt og varieret ...

Anmeld

16. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Må jeg komme hele ugen

Du mere end velkommen, så kan du lige støvsuge tørre støv af gå med hunden osv osv griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.