Græsset er grønnere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2009

Miamaja

jeg synes det er FEDT at mode kvinder der har ro og er lykkelige ved at vare dem selv og bo alene, og sorge for dem selv og vare uafhangige. og saa samtidig sorge for sine born er bare super flot. min farmor var en af dem. hun havde da maend i sit liv og var vildt festlig og ungdommelig men kunne bedst med at bo alene!

kender da godt til den der, fra folk , da jeg var alene, har du modt nogen osv osv. og det var det triste synes jeg.

jeg kunne godt paa et punkt tanke mig at vi havde hver sit hus fordi jeg bedst kan lide at have mine ting som jeg vil have dem og jeg kan ikke klare rod og min kare husbond er lidt af et rodehoved og saa har han nogle hojtalere som jeg ikke kan fordrage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Eva skriver:

Jamen fordi man får barn med en mand man ikke bor sammen med, så har barnet jo stadig en far...mine børn har også en far nu selvom jeg ikke bor med ham.
Hvis du havde læst hvad jeg havde skrevet i de omtalt indlæg, så var det brugen af anonym donor jeg er helt og holdent imod...børn skal og børn kunne finde deres far...og da selvfølgelig helst have kontakt, men det er man jo ikke ene om at bestemme.
Jeg har faktisk en aftale om børn med en når jeg er færdig på studiet..-smiler.

Altså... du mener så at det er i orden at få et barn selvom man ved man vil blive alene med barnet, bare barnet kommer til at kende og have kontakt til sin far??

Er nok bare fordi jeg har svært ved at forestille sig at nogen ville vælge at være alene med sine børn lige fra starten... jeg synes godt nok det er hårdt at være enlig mor..

Men okay, hvis man har en far der deltager lidt mere end mine børns far gør, så ville det måske være lidt nemmere i hverdagen

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Altså... du mener så at det er i orden at få et barn selvom man ved man vil blive alene med barnet, bare barnet kommer til at kende og have kontakt til sin far??

Er nok bare fordi jeg har svært ved at forestille sig at nogen ville vælge at være alene med sine børn lige fra starten... jeg synes godt nok det er hårdt at være enlig mor..

Men okay, hvis man har en far der deltager lidt mere end mine børns far gør, så ville det måske være lidt nemmere i hverdagen

Må indrømme at jeg ikke kan se det store "problem" i det og set på den lyse side, så vil barnet jo ikke opleve en skilsmisse, men altid have levet med mor og far på hver sin adresse.
Men det må være op til den enkeltre...jeg synes bare ikke man kan forsvare at sætte børn i verden, velvidende at faderen er anonym og aldrig kan findes.
Knus...

Anmeld

14. januar 2009

Frederikke80

Eva skriver:

Må indrømme at jeg ikke kan se det store "problem" i det og set på den lyse side, så vil barnet jo ikke opleve en skilsmisse, men altid have levet med mor og far på hver sin adresse.
Men det må være op til den enkeltre...jeg synes bare ikke man kan forsvare at sætte børn i verden, velvidende at faderen er anonym og aldrig kan findes.
Knus...

Jeg synes heller ikke det er noget problem i forhold til børnene, det er mere mig selv. Hvis jeg skal have flere børn skal jeg være meget sikker på at jeg skal blive sammen med deres far, da jeg ikke kan forestille mig at skulle være alene med flere børn end jeg har i forvejen (ved godt man aldrig kan være helt sikker på at man bliver sammen).

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Jeg synes heller ikke det er noget problem i forhold til børnene, det er mere mig selv. Hvis jeg skal have flere børn skal jeg være meget sikker på at jeg skal blive sammen med deres far, da jeg ikke kan forestille mig at skulle være alene med flere børn end jeg har i forvejen (ved godt man aldrig kan være helt sikker på at man bliver sammen).

Jeg har prøvet to gange og det er vidst nok...så derfor skal jeg ikke have flere børn med andre mænd..men jeg synes ikke det erspecielt hårdt at være alene...

Anmeld

14. januar 2009

Frederikke80

Eva skriver:

Jeg har prøvet to gange og det er vidst nok...så derfor skal jeg ikke have flere børn med andre mænd..men jeg synes ikke det erspecielt hårdt at være alene...

Okay... respekt

Jeg synes det er hårdt, og jeg har "kun" to!

Anmeld

14. januar 2009

Honningblomst

Rikke skriver:

Okay... respekt

Jeg synes det er hårdt, og jeg har "kun" to!

Jeg synes bare det har været meget nemmere fra starten...men jeg er også heldig at jeg studerer, det giver lige det mere frihed...
Knus..

Anmeld

14. januar 2009

miver

Eva skriver:

Hej piger...

Som enligmor og single, kan jeg mærke at mange som udgangspunkt og helt automatisk formoder at jeg savner en mand og ønsker dette på et tidspunkt(undre mig virkelig at det ikke kunne tænkes at dem der er alene faktisk ikke ønsker en mand igen)...men hvad med den anden vej rundt...Jer der er i forhold, tænker i nogle gange det kunne være rart at være selv???
Og hvis I gør, hvad kunne så være rart ved at være alene?
Måske jeg fra nu af skulle være omvendt og spørge alle mine satte veninder om de dog ikke savner at slippe for at have en mand-griner-

Jeg har nu været alene i 2 år og sidder og tænker på hvad jeg kunne savne ved at have en mand boende....hmm,....og jeg kan ikke komme på noget.
Jo, jeg har et skrivebord der skal samles, en trampolin der burde være pakket sammen og en pære i mine entrélampe der skal skiftes...dér mangler jeg en mand eller en far som ikke har så travlt-griner-
Men ellers ikke....synes kun der er fordele...

Knus Eva...som måske bare er vildt mærkelig...og syg og sidder her i min kæmpe seng med Konrad og en bamsebog med lyd...

Savner måske engang imellem det frie liv og måske få løbet horne mere af, men omvendt tror jeg´hurtig jeg ville savne det at være 2
Knus Mie

Anmeld

14. januar 2009

lonemus

3 gangs mor skriver:

Tja ,, jeg syntes ikke der var noget rart ved at være alene .
At være 2 derimod med den mand man elsker ,, Fælles om sorger og glæder .
Tæthed-tryghed-omsorg-sex- Fælles om pligter .. 2 om at nyde ungerne Jeg kunne blive ved ,, ville ikke et sek. undvære min dejlige kæreste ..

Man skulle tro du havde skrevet mine tanker ned - jeg har det på nøjagtig samme måde, som dig

Lone

Anmeld

15. januar 2009

Mca<3

lonemus skriver:

Man skulle tro du havde skrevet mine tanker ned - jeg har det på nøjagtig samme måde, som dig

Lone

Tror alle kvinders tanker er ens , hvis de er sammen med manden de virkeligt elsker ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.