Eva skriver:
Hej piger...
Som enligmor og single, kan jeg mærke at mange som udgangspunkt og helt automatisk formoder at jeg savner en mand og ønsker dette på et tidspunkt(undre mig virkelig at det ikke kunne tænkes at dem der er alene faktisk ikke ønsker en mand igen)...men hvad med den anden vej rundt...Jer der er i forhold, tænker i nogle gange det kunne være rart at være selv???
Og hvis I gør, hvad kunne så være rart ved at være alene?
Måske jeg fra nu af skulle være omvendt og spørge alle mine satte veninder om de dog ikke savner at slippe for at have en mand-griner-
Jeg har nu været alene i 2 år og sidder og tænker på hvad jeg kunne savne ved at have en mand boende....hmm,....og jeg kan ikke komme på noget.
Jo, jeg har et skrivebord der skal samles, en trampolin der burde være pakket sammen og en pære i mine entrélampe der skal skiftes...dér mangler jeg en mand eller en far som ikke har så travlt-griner-
Men ellers ikke....synes kun der er fordele...
Knus Eva...som måske bare er vildt mærkelig...og syg og sidder her i min kæmpe seng med Konrad og en bamsebog med lyd...
Åh ja, hvor jeg kender det!!!
Er selv alene, og hver gang jeg møder en jeg ikke har snakket med et stykke tid bliver jeg spurgt om jeg har fundet en mand. Når jeg siger nej bliver jeg mødt med medlidenhed... hvilket irriterer mig helt vildt

Ja, jeg vil da gerne have en kæreste, kunne være dejligt at blive forelsket igen og finde en at leve sammen med. Men det er altså ikke sådan at jeg ikke har det godt med at være single. Nyder at der kun er mig til at bestemme herhjemme, og er faktisk i tvivl om om jeg nogensinde har lyst til at bo sammen med en mand igen. Skal da nok finde en kæreste engeng... og indtil den perfekte fyr dukker op nyder jeg single-livet

Men Eva... hvis du ikke vil have et forhold til en mand igen, hvordan hænger det så sammen med at du gerne vil have flere børn?
For jeg har også fornemmet ud fra dine indlæg at du er imod at få børn uden at der er en far.
Bare nysgerrig...
Anmeld