Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Nå ja, det havde jeg da lige glemt det er vildt, så tæt de bliver Anton startede i DP den 7. juni (10 måneder), men han har været hjemme de sidste 7 uger - 1 uges sygdom, 3 ugers ferie og derefter har han haft skoldkopper, fået en svær 2. grads forbrænding på hele højre hånd og haft hånd, fod og mund syge MEN MEN MEN nu er han på toppen igen og skal starte i DP på onsdag (hun har fri mandag og tirsdag)
Nå ja, det havde jeg da lige glemt det er vildt, så tæt de bliver
Anton startede i DP den 7. juni (10 måneder), men han har været hjemme de sidste 7 uger - 1 uges sygdom, 3 ugers ferie og derefter har han haft skoldkopper, fået en svær 2. grads forbrænding på hele højre hånd og haft hånd, fod og mund syge MEN MEN MEN nu er han på toppen igen og skal starte i DP på onsdag (hun har fri mandag og tirsdag)
ja, jeg frygter også lidt for at føde før tid.. Evt på Cilas fødselsdag, og det vil jeg helst ikke det skal ske.
Jamen dog, en lille stakkel.. Sikke meget han har haft efter sig! Men dejligt han er på toppen igen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CiSo skriver: ja, jeg frygter også lidt for at føde før tid.. Evt på Cilas fødselsdag, og det vil jeg helst ikke det skal ske. Jamen dog, en lille stakkel.. Sikke meget han har haft efter sig! Men dejligt han er på toppen igen!
Uha, ja det ville ikke være super god planlægning - du må bare lægge benene over kors og holde baby inde
Ja, han har været en uheldig lille mand - men nu satser vi på lidt mere held fremover
K&S skriver: Uha, ja det ville ikke være super god planlægning - du må bare lægge benene over kors og holde baby inde Ja, han har været en uheldig lille mand - men nu satser vi på lidt mere held fremover
Ja, hun får IKKE lov til at komme ud før.
Ja, men de kan også let rage en masse til sig i den alder.. Cilas har heldig/uheldigvis ikke haft skoldkopper endnu. Men tilgengæld har han lige døjet med en brækket arm.. Men det er vi også ovre nu!
CiSo skriver: Ja, hun får IKKE lov til at komme ud før. Ja, men de kan også let rage en masse til sig i den alder.. Cilas har heldig/uheldigvis ikke haft skoldkopper endnu. Men tilgengæld har han lige døjet med en brækket arm.. Men det er vi også ovre nu!
Nårh lille mand
Jamen de plejer jo at rage det til sig i DP, meeeen nej nej Anton har været herhjemme og har stadig raget til sig
Anton har også haft hånden forbundet i næsten 3 uger, så den kom først ud i det fri igen i onsdags - men det er skønt at se, at den allerede bliver brugt flittigt igen
K&S skriver: Nårh lille mand Jamen de plejer jo at rage det til sig i DP, meeeen nej nej Anton har været herhjemme og har stadig raget til sig Anton har også haft hånden forbundet i næsten 3 uger, så den kom først ud i det fri igen i onsdags - men det er skønt at se, at den allerede bliver brugt flittigt igen
ja, det er så dejligt at se.. Når de bliver helt fri igen.. Man kan nærmest se lykkeligheden.
Reima til begge unger, lækker flyverdragt
CiSo skriver: ja, det er så dejligt at se.. Når de bliver helt fri igen.. Man kan nærmest se lykkeligheden.
Lige præcis
CiSo skriver: Okay. Hvilken størrelse bruger sådan en 1 årig i den.
Okay. Hvilken størrelse bruger sådan en 1 årig i den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128