Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CiSo skriver: Har godt nok ikke kigget på det.. Men det kommer jo nok lidt an på, om man har et meget stillesiddende barn. Spørgsmålet er jo, om de kommer til at svede for meget hvis det er med fleece? Hvad ville du bruge termotøjet til?? Udendørs brug i efteråret eller hvordan?
Har godt nok ikke kigget på det.. Men det kommer jo nok lidt an på, om man har et meget stillesiddende barn. Spørgsmålet er jo, om de kommer til at svede for meget hvis det er med fleece?
Hvad ville du bruge termotøjet til?? Udendørs brug i efteråret eller hvordan?
Jaaa, måske have det i dagplejen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Jaaa, måske have det i dagplejen
Ja okay, det var der jeg havde tænk flyverdragten.. Men det er måske for varmt lige her i starten??
CiSo skriver: Ja okay, det var der jeg havde tænk flyverdragten.. Men det er måske for varmt lige her i starten??
Ja, det tror jeg - er han startet?
K&S skriver: Ja, det tror jeg - er han startet?
Nej, han starter næste måned.
CiSo skriver: Nej, han starter næste måned.
Spændende Hvornår skal du selv starte job?
K&S skriver: Spændende Hvornår skal du selv starte job?
Uha, det varer lidt endnu. Jeg er jo gravid med termin 5 nov. Og Cilas fylder 1 den 26 okt, så det er lidt spændende. Efter det, skal jeg igang med uddannelse forhåbentlig. Hvor længe har jeres været i dagpleje?
CiSo skriver: Jeps. de futter har vi også til Cilas, når vi er udendørs o.s.v.. Har du erfaringer med, at de har lettere ved at lærer at gå, når de har sko på?? Overvejer at købe, måske sådan et par converse eller noget lignende til Cilas, så det kunne hjælpe ham lidt måske?
Jeps. de futter har vi også til Cilas, når vi er udendørs o.s.v.. Har du erfaringer med, at de har lettere ved at lærer at gå, når de har sko på?? Overvejer at købe, måske sådan et par converse eller noget lignende til Cilas, så det kunne hjælpe ham lidt måske?
jeg fik at vide af min sp at converse sko simpelthen er så dårligt for et lille barns fod....der er hverken støtte eller en ordentlig sål som kan gavne...så jeg droppede den jeg havde købt til min søn...hun anbefalede at man først begyndte at bruge sko til dem når de kunne gå...og det skulle være en sko med god støtte...
norenberg skriver: jeg fik at vide af min sp at converse sko simpelthen er så dårligt for et lille barns fod....der er hverken støtte eller en ordentlig sål som kan gavne...så jeg droppede den jeg havde købt til min søn...hun anbefalede at man først begyndte at bruge sko til dem når de kunne gå...og det skulle være en sko med god støtte...
Okay, ja det er da værd at vide.
CiSo skriver: Uha, det varer lidt endnu. Jeg er jo gravid med termin 5 nov. Og Cilas fylder 1 den 26 okt, så det er lidt spændende. Efter det, skal jeg igang med uddannelse forhåbentlig. Hvor længe har jeres været i dagpleje?
Nå ja, det havde jeg da lige glemt det er vildt, så tæt de bliver
Anton startede i DP den 7. juni (10 måneder), men han har været hjemme de sidste 7 uger - 1 uges sygdom, 3 ugers ferie og derefter har han haft skoldkopper, fået en svær 2. grads forbrænding på hele højre hånd og haft hånd, fod og mund syge MEN MEN MEN nu er han på toppen igen og skal starte i DP på onsdag (hun har fri mandag og tirsdag)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128