CiSo skriver:
Nyder lige, jeg stadig kan være med i denne gruppe 0-1 med Cilas! 2 mdr tilbage, så rykker vi over i 1-3. 
Men, jeg vil bare spørge om der er en flyverdragt i vil anbefale til en 1 årig.. Han går ikke endnu, og det er svært for mig til at sige hvornår han måske vil begynde.. Han skal starte i vuggestue og derfor skal han have en flyverdragt. 
Så piger anbefal en flyverdragt, der kan dække en 1 årigs behov!
Vi havde Molo til min datter på 8 måneder sidste år og i år har vi igen fået en Molo, (hun er 16 mdr. nu.) 
Deres dragter er bare så lækre og vi var så glade for den sidste år, så kan klart anbefales. Sidste år havde hun str. 74, dog var den meget stor, men den kunne ikke fåes mindre og i år har hun fået en str. 80. Han skal nok have en 80, umiddelbart, men det afhænger jo meget af om han er stor/lille. Jeg ville tage ham med i en butik og prøve dem på ham, det giver det bedste billede. 
Der skal være en "håndfuld" i overskud når han har dragten på, oppe ved skuldrene, hvis du nærmest tager ved dragten mens han har den på, det giver et nogenlunde prej om hviken størrelse det skal være. 
Anmeld