Flyverdragt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

CiSo

Mette. skriver:

Det var så lidt. Ja, den må bestemt ikke være for stor, for der er da ikke meget ved de små nærmest ikke kan bevæge sig i dem. 

MIn datter havde rigtig god frihed i molo dragten og den virkede bare helt perfekt i år, nu hvor hun løber rundt. Så jeg kan klart anbefale en sådan dragt.

Har også kigget på en molo dragt, de er så lækre.. Tror det ender med sådan en, eller en hummel.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

K&S

CiSo skriver:

Jeps.  de futter har vi også til Cilas, når vi er udendørs o.s.v.. Har du erfaringer med, at de har lettere ved at lærer at gå, når de har sko på?? Overvejer at købe, måske sådan et par converse eller noget lignende til Cilas, så det kunne hjælpe ham lidt måske?  

Jeg tror helt sikkert, de har bedre af ingen sko, før de selv kan gå - de har bedre fornemmelse af fødderne, hvis de kun har strømper eller evt. skind sutsko på - det har Anton på udenfor (hvis det er tørt)  han har lige slidt hul på snuden af et par idag, fordi han har gået rundt med sin gåvogn udenfor hos mine forældre

Anmeld

28. august 2011

CiSo

K&S skriver:

Jeg tror helt sikkert, de har bedre af ingen sko, før de selv kan gå - de har bedre fornemmelse af fødderne, hvis de kun har strømper eller evt. skind sutsko på - det har Anton på udenfor (hvis det er tørt)  han har lige slidt hul på snuden af et par idag, fordi han har gået rundt med sin gåvogn udenfor hos mine forældre

Okay, så venter jeg til han er lidt mere sikker på fødderne. Lyder hyggeligt, det er altså vildt at de ligefrem kan slide hul på ting nu, vores (små) babyer. 

Anmeld

28. august 2011

CiSo

- skriver:

Købte en i H og M sidste år, til vores og den virkede helt efter hensigten...

Okay, kunne h*n  gå da du købte den?

Anmeld

28. august 2011

K&S

CiSo skriver:

Okay, så venter jeg til han er lidt mere sikker på fødderne. Lyder hyggeligt, det er altså vildt at de ligefrem kan slide hul på ting nu, vores (små) babyer. 

Jaa, de er slet ikke så små mere  Anton har nok gået ca. 1 km i dag - op og ned af vejen, hvor mine forældre bor  

Anmeld

28. august 2011

CiSo

K&S skriver:

Jaa, de er slet ikke så små mere  Anton har nok gået ca. 1 km i dag - op og ned af vejen, hvor mine forældre bor  

Ja, det er fart over feltet må man sige! 

Anmeld

28. august 2011

CiSo

- skriver:

Nej, han gik først næsten da sæsonen var ovre... Han nåede aldrig i vinterstøvler...

249 kr og så har du en fuldt ud fin dragt.

Og så købte vi termofutter fra mikk-line til...

Termo futter har vi også.. Men tak for råd, jeg vil helt sikkert kigge på det. 

Anmeld

28. august 2011

K&S

CiSo skriver:

Anmeld

28. august 2011

K&S

CiSo skriver:

Har du også kigget på termotøj? '

Jeg er lidt i tvivl om det skal være med eller uden fleece?

Anmeld

28. august 2011

CiSo

K&S skriver:

Har du også kigget på termotøj? '

Jeg er lidt i tvivl om det skal være med eller uden fleece?

Har godt nok ikke kigget på det.. Men det kommer jo nok lidt an på, om man har et meget stillesiddende barn. Spørgsmålet er jo, om de kommer til at svede for meget hvis det er med fleece?  

Hvad ville du bruge termotøjet til?? Udendørs brug i efteråret eller hvordan? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.