Så blev det til et par overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Jamen det kan de også laves i  hvis det skulle være

Ja, det regnede jeg også med!  Jeg vender tilbage om et par uger, når vi er flyttet ind i vores hus, og jeg har sorteret alt Lauras tøj for at se, hvad hun kan passe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Ja, det regnede jeg også med!  Jeg vender tilbage om et par uger, når vi er flyttet ind i vores hus, og jeg har sorteret alt Lauras tøj for at se, hvad hun kan passe

Det bliver spændende  med huset - det må være dejligt.

Du vender bare tilbage du har sikkert rigeligt at se til nu & tiden frem.

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Det bliver spændende  med huset - det må være dejligt.

Du vender bare tilbage du har sikkert rigeligt at se til nu & tiden frem.

Jeg glæder mig, som et barn til Juleaften

Anmeld

27. august 2011

lucas<3

Ej hvor er de fede

Anmeld

27. august 2011

2721

bullerbassen skriver:

Jamen de må jeg se på

Det var godt han kan passe bukserne igen - det var da også nået af en omgang han var igen - var det ik ??

Dejligt og høre folk ligger mærke til bukserne - så er det ikke helt skidt det jeg laver

De kan ski hurtig tabe sig så - Silas var syge hele sidste efterår fra nov til feb - Og i dec tabte han 2 kg

Åh så sødt -  dejligt når de bliver glade for det man køber

super
vi må lige skrive over pb angående overalls Glæder mig allereede

Ja, det er da en stor kompliment

Jo og han er stadig ikke rask, føler mig så magtesløs, men jægerne har ikke nogen gode ideer (han har en immundefekt) det er altid virus, Pt er det væske i ørene og feber nærmest hverdag, men det er som om han ikke er så påvirket mere af det som i starten, men man kan jo vende sig til meget

2 kg hold da op stakkel Godt han har fået det bedre igen

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Jeg glæder mig, som et barn til Juleaften

Det kan jeg ski godt forstå - kan godt huske da vi flyttede i hus for mange år siden.

Så skønt at blive herre i ejet hus - uden naboet der laver osv

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

lucas<3 skriver:

Ej hvor er de fede

Mange tak

Anmeld

27. august 2011

Alexander&Lærke

bullerbassen skriver:

Mange tak  fint profil billede du har  han ser stolt ud

ja selv tak, ja han er meget stolt, især når han kan få lov at sidde med hende så lyser han helt op... Så stolt, så stolt, det er stort at være storebror og lige blevet 4 år...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

ja selv tak, ja han er meget stolt, især når han kan få lov at sidde med hende så lyser han helt op... Så stolt, så stolt, det er stort at være storebror og lige blevet 4 år...

hov hvor kom det billed fra, det skulle altså ikke lige være der.... ups..

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

super
vi må lige skrive over pb angående overalls Glæder mig allereede

Ja, det er da en stor kompliment

Jo og han er stadig ikke rask, føler mig så magtesløs, men jægerne har ikke nogen gode ideer (han har en immundefekt) det er altid virus, Pt er det væske i ørene og feber nærmest hverdag, men det er som om han ikke er så påvirket mere af det som i starten, men man kan jo vende sig til meget

2 kg hold da op stakkel Godt han har fået det bedre igen

Ej altså - har han MBL ???

Åh kender alt til det - jeg var ved at gå ud af mit gode skin sidste vinter - jeg var lige startet op på arbejde . Havde ikke 1 uge hvor jeg var på arbejde 5 dage . Så trælst efter 1 års fraværd. Silas var syg konstant . Feber - tynd mave AB you name it  Frygter så meget denne vinter hans AB er begyndt at driller igen.

Kan de ikke finde ud af hvad Charlie fejler eller skyldes det den imun deffekt ? Hvordan går det med hans udvikling så - for de påviker jo bare så meget med konstant sygdom.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.