Så blev det til et par overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

De er super fine

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

bullerbassen

numsefisk skriver:

De er super fine

Mange tak - er vilde med de bukser du lave med klap foran  de er seje ..

Anmeld

27. august 2011

2721

bullerbassen skriver:

Mange tak - dem jeg laver bliver sat til salg ...

fedt!
Kunne det ske du lavede nogen i brune eller grønne farver i str 80

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

fedt!
Kunne det ske du lavede nogen i brune eller grønne farver i str 80

De kunne da nemt tænkes det kunne være et projekt

De sidste jeg lavede så sådan ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Jamen det er ski da meget smart - dejligt økonomisk så spare du jo lidt på den konto 

Du kikker bare - sommer fugle shorts er jo str 80/86 ( 86 = og kan jo bruges med strømpebukser under. Har også et par andre samme str .

Hvis de skulle friste

Præcis! Hun passede str. 56 fra fødslen, sprang str. 62 og 80 over, så det er dejligt. Har ikke skulle købe nyt tøj til hende i næsten 1½ år!

Jeg er vild med sommerfugleshortsene, men så skulle det være som bukser. Laura er en meget spinkel pige og har brug for bukser+strømpebukser for at holde varmen

Anmeld

27. august 2011

2721

bullerbassen skriver:

De kunne da nemt tænkes det kunne være et projekt

De sidste jeg lavede så sådan ud

det ville være dejligt

De er så fede Hvis det kunne blive li dem blot med brun i stedet for orange, er de klart til at afsætte her hos Charlie og mig
Tulle bukserne passer forresten perfekt nu hvor han er kommet op i væk. Igen Og de bliver så tit kommenteret fordi folk syntes de er hele, særligt de råhvid og brune
katvig junior dynen er blevet Charlies ynglings dyne og han har den med over ALT

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Præcis! Hun passede str. 56 fra fødslen, sprang str. 62 og 80 over, så det er dejligt. Har ikke skulle købe nyt tøj til hende i næsten 1½ år!

Jeg er vild med sommerfugleshortsene, men så skulle det være som bukser. Laura er en meget spinkel pige og har brug for bukser+strømpebukser for at holde varmen

Jamen det kan de også laves i  hvis det skulle være

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Puslingen skriver:

det ville være dejligt

De er så fede Hvis det kunne blive li dem blot med brun i stedet for orange, er de klart til at afsætte her hos Charlie og mig
Tulle bukserne passer forresten perfekt nu hvor han er kommet op i væk. Igen Og de bliver så tit kommenteret fordi folk syntes de er hele, særligt de råhvid og brune
katvig junior dynen er blevet Charlies ynglings dyne og han har den med over ALT

Jamen de må jeg se på

Det var godt han kan passe bukserne igen - det var da også nået af en omgang han var igen - var det ik ??

Dejligt og høre folk ligger mærke til bukserne - så er det ikke helt skidt det jeg laver

De kan ski hurtig tabe sig så - Silas var syge hele sidste efterår fra nov til feb - Og i dec tabte han 2 kg

Åh så sødt -  dejligt når de bliver glade for det man køber

Anmeld

27. august 2011

Alexander&Lærke

Super fine og seje bukser, glæer mig til at se dem i pige model kunne godt være intersseret.... De er jo super flotte og godt lavet

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Super fine og seje bukser, glæer mig til at se dem i pige model kunne godt være intersseret.... De er jo super flotte og godt lavet

Mange tak  fint profil billede du har  han ser stolt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.