Så blev det til et par overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

december-babyen

Hvor er de super fede og vil da vildt gerne købe et par hvis du laver dem i baby str men kan der mon komme tryk knapper imellem benene så ble skift  gøres nemmere?

Hvad vil prisen mon blive for sådan et par?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Dette er det eneste par jeg lige p.t har lavet klar - men har stof til pige bukser som er næste uges projekt. Skal lige udtænke hvordan de skal se ud - der er ikke 2 som bliver ens - Så ganske unikke

Jeg er ret vild med dem - tror de vil være fede i en lilla nuance Er også ret vild med shortsene i dit album med sommerfugle

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Åh ja selvfølgelig  hun skuler efter om nogen opdager hende  Åh det kære unger de kan være så lusket ..

Og tak så kommer hun ind sammen med de andre

Ja, hun skal lige se, om vi nu opdager hende Lille bølle...

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Jeg er ret vild med dem - tror de vil være fede i en lilla nuance Er også ret vild med shortsene i dit album med sommerfugle

Ja det tror jeg også - elsker selv lilla  og ved der er en super flot mørk lilla babyfløjl ... Måske næste uge skal være lille ???

Nu må vi se

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Ja, hun skal lige se, om vi nu opdager hende Lille bølle...

hi hi det kan være så frække ... hvor gammel er det hun er ??

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

december-babyen skriver:

Hvor er de super fede og vil da vildt gerne købe et par hvis du laver dem i baby str men kan der mon komme tryk knapper imellem benene så ble skift  gøres nemmere?

Hvad vil prisen mon blive for sådan et par?

Skal se om jeg kan lave nogle i baby str - hvor lille tænker du på ??

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

Ja det tror jeg også - elsker selv lilla  og ved der er en super flot mørk lilla babyfløjl ... Måske næste uge skal være lille ???

Nu må vi se

Jaa... Lav dem lige i str. 92, for så er jeg mulig aftager!  Laura mangler desperat bukser Du kan endda få hendes benmål, hvis du vil - hun er nemlig temmelig kortbenet...!

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

bullerbassen skriver:

hi hi det kan være så frække ... hvor gammel er det hun er ??

Hun bliver 2 år den 25. oktober 

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Jaa... Lav dem lige i str. 92, for så er jeg mulig aftager!  Laura mangler desperat bukser Du kan endda få hendes benmål, hvis du vil - hun er nemlig temmelig kortbenet...!

Denne str er 92  eller 2 år ... har også en kort benet fyr... men benlængden kan altid passe til

Anmeld

27. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Hun bliver 2 år den 25. oktober 

Så er de jo næsten lige gammel Silas & Laura . Silas bliver 2 d 13 okt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.