Så blev det til et par overalls :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

det er også ok så spammer jeg

Vil også have alle de fine smileys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

2721

bullerbassen skriver:

Det er barske sandheder  - men sandt , han har ikke prøvet andet.

Set i bagspejlet har Silas døjet med AB fra han var små 3 mdr , men det blev ikke opdaget fordi knægten altid var i godt humør og smilte til alle lægerne.

Han udviklede sig ikke som han skulle, men igen blev der intet gjordt fordi han smilte & tog på som han skulle.

At ungen skreg konstant & aldrig sov tjjaaa  det undrede ingen sig over.

Du skal da ikke føle det er din skyld

I Charlies tilfælde blev det opdaget ved et tilfælde, da jeg skulle tjekke blev han også. Men inden da havde de 2 teorien enten måtte det være mig der "gjorde" ham syg eller også var det grundet at han er så hysterisk som de kaldte ham. Han er enormt angst for berøring fra fremmede og han græder hjerteskærende allerede når de kender at tale til ham Men heldigvis bev det jo opdaget og nu ved vi hvad det er. Og min samvittighed er SÅ sort over at mine gener er skyld i at min lille fut fut ikke kender til en verden hvor han ikke er syg

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Baagøe skriver:

Præcis! Hun passede str. 56 fra fødslen, sprang str. 62 og 80 over, så det er dejligt. Har ikke skulle købe nyt tøj til hende i næsten 1½ år!

Jeg er vild med sommerfugleshortsene, men så skulle det være som bukser. Laura er en meget spinkel pige og har brug for bukser+strømpebukser for at holde varmen

Så blev pige bukserne klar , dog blev de ikke lilla denne gang, da jeg havde dette stof i skabet

https://www.baby.dk/debat/130902pi1/kreativ/saa-blev-det-til-et-par-pige-overalls-.aspx

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

Så blev pige bukserne færdige men der er uglestof på , som jeg ved du ikke er vild med

Men du skal ikke snydes for et billede

https://www.baby.dk/debat/130902pi1/kreativ/saa-blev-det-til-et-par-pige-overalls-.aspx

Anmeld

29. august 2011

Heidi lisborg

Hold op de er fede.. Hmm er selv meget kreativ.. Skal igang igen i denne her uge med at sy..!!

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Heidi lisborg skriver:

Hold op de er fede.. Hmm er selv meget kreativ.. Skal igang igen i denne her uge med at sy..!!

Mange tak - ELSKER at sy , skønt og producere sit eget.

Det bliver spændende hvad du får lavet - Hvad har du i tankerne ?

Anmeld

29. august 2011

Heidi lisborg

bullerbassen skriver:

Mange tak - ELSKER at sy , skønt og producere sit eget.

Det bliver spændende hvad du får lavet - Hvad har du i tankerne ?

Ja nemlig.. Så kan man selv vælge, stof og mønstre..!! Jamen har lavet et par bukser, tror jeg vil tage springet og måske lave nogle fede trøjer.. Og flere bukser.. Og måske nogle kjoler..!!

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Heidi lisborg skriver:

Ja nemlig.. Så kan man selv vælge, stof og mønstre..!! Jamen har lavet et par bukser, tror jeg vil tage springet og måske lave nogle fede trøjer.. Og flere bukser.. Og måske nogle kjoler..!!

ih ja det jo lige det - Og ingen har nået magen til

Det er fedt syntes jeg... Jeg startede også med tullebukser , har kastet mig over tunika , tullesæt og disse bukser.

Syntes det er så fedt og lave - glæder mig til at se hvad du får lavet

Anmeld

29. august 2011

Heidi lisborg

bullerbassen skriver:

ih ja det jo lige det - Og ingen har nået magen til

Det er fedt syntes jeg... Jeg startede også med tullebukser , har kastet mig over tunika , tullesæt og disse bukser.

Syntes det er så fedt og lave - glæder mig til at se hvad du får lavet

Nej d er unikt..!! Oki.. Ja det gør jeg også selv..

Anmeld

29. august 2011

bullerbassen

Heidi lisborg skriver:

Nej d er unikt..!! Oki.. Ja det gør jeg også selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.