Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Ej så yndig hun er Hvad mon hun tænker på ??? Hun ser en lille smule alvorlig ud Må jeg gemme billedet i mit album med modeller ???
Ej så yndig hun er Hvad mon hun tænker på ???
Hun ser en lille smule alvorlig ud
Må jeg gemme billedet i mit album med modeller ???
Jeg tror, hun lige skal se om hun må pille ved foldekassen! Du er velkommen til at gemme billedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: De er totalt fede! Findes de også i pigefarver? og til hvilken pris?
De er totalt fede! Findes de også i pigefarver? og til hvilken pris?
Dette er det eneste par jeg lige p.t har lavet klar - men har stof til pige bukser som er næste uges projekt. Skal lige udtænke hvordan de skal se ud - der er ikke 2 som bliver ens - Så ganske unikke
Baagøe skriver: Jeg tror, hun lige skal se om hun må pille ved foldekassen! Du er velkommen til at gemme billedet
Åh ja selvfølgelig hun skuler efter om nogen opdager hende Åh det kære unger de kan være så lusket ..
Og tak så kommer hun ind sammen med de andre
bullerbassen skriver: Åh ja selvfølgelig hun skuler efter om nogen opdager hende Åh det kære unger de kan være så lusket .. Og tak så kommer hun ind sammen med de andre
Sælger du af dem, de er så lækre
Georgia skriver: Sælger du af dem, de er så lækre
Dem her er til salg ( eller kommer ) - Og i næste uge kommer der et par pige bukser.
Der er ikke 2 par som bliver ens - det skal være så bukserne er unikke. Ens men alligevel forskellige
Og tak for de rosende ord .
Puslingen skriver: Uhhh så fedeLaver du dem også på et tidspunkt på bestilling??
Uhhh så fedeLaver du dem også på et tidspunkt på bestilling??
Mange tak - dem jeg laver bliver sat til salg ...
bullerbassen skriver: Mange tak - dem jeg laver bliver sat til salg ...
Til hvilken pris inkl. porto ?
Georgia skriver: Til hvilken pris inkl. porto ?
Åh jamen 200 pp tænker jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128