Hjælp...positiv clearblue digital 12. dage efter otrivelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

baby84 skriver:

ja det er netop også den tanke jeg støtter mg til, selvom jeg det næste øjeblik forsøger at slå den ud igen.. Det ville virkelig være et mirakel med så få svømmere, men men

Vi var jo i IVF og mistede lige inden jeg blev gravid af mig selv. Der gik ca. 2 uger, og 3 uger så stod jeg med en positiv test igen. Vi har godt nok ikke fået påvist nogen grund til, at det har været så svært for os, men jeg tror stadig på mirakler og på, at alt er muligt 

Jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle slå ud som positiv med mindre du er gravid. Og slet ikke når de andre har været negative. Alt andet lige må man forvente, at de så også havde været positive efter behandling. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

baby84

Vi var jo i IVF og mistede lige inden jeg blev gravid af mig selv. Der gik ca. 2 uger, og 3 uger så stod jeg med en positiv test igen. Vi har godt nok ikke fået påvist nogen grund til, at det har været så svært for os, men jeg tror stadig på mirakler og på, at alt er muligt 

Jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle slå ud som positiv med mindre du er gravid. Og slet ikke når de andre har været negative. Alt andet lige må man forvente, at de så også havde været positive efter behandling. 

Hvor er det vildt. Sikke en omvæltning det må have været. Hvor langt er du henne nu?

Hvis det er korrekt det her begynder jeg sgu at spille lotto for så kan alt lade sig gøre. Plejer bare ikke være heldig med noget som helst. Har altid tænkt at mirakler var noget der skete for de andre og er blevet så irriteret når folk omkring os har sagt: " det kommer sikkert naturligt når i ikke længere tænker på det".  Hvis vi er gravide kommer vi så til at bekræfte den skide vandrehistorie, men det er nu ok hvis det ikke kan være anderledes

Anmeld

28. august 2011

baby84 skriver:

Hvor er det vildt. Sikke en omvæltning. Hvor langt er du henne nu?

Hvis det er korrekt det her begynder jeg sgu at spille lotto for så kan alt lade sig gøre. Plejer bare ikke være heldig med noget som helst. Har altid tænkt at mirakler var noget der skete for de andre.

Ja det er lidt vildt. Jeg er 26+4. Så et godt stykke efterhånden. Troede seriøst jeg var blevet sindsyg da jeg stod med den positive test i hånden. Tog den kun for at slå tanken ud efter aborten, fordi jeg følte det ikke var slut.   Havde jo fået blodprøver osv. taget efter aborten, så vidste det ikke kunne være fra IVF, og ganske rigtig viste det sig da også, at det var vores helt eget lille mirakel.

Men ja, man føler virkelig at alt det gode sker for alle andre, når man er i  behandling. Jeg ønsker det ikke for min værste fjende. Så ved præcis hvordan du har det. 

Har du mulighed for at teste igen? Har du talt med klinikken? 

Anmeld

28. august 2011

baby84

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er lidt vildt. Jeg er 26+4. Så et godt stykke efterhånden. Troede seriøst jeg var blevet sindsyg da jeg stod med den positive test i hånden. Tog den kun for at slå tanken ud efter aborten, fordi jeg følte det ikke var slut.   Havde jo fået blodprøver osv. taget efter aborten, så vidste det ikke kunne være fra IVF, og ganske rigtig viste det sig da også, at det var vores helt eget lille mirakel.

Men ja, man føler virkelig at alt det gode sker for alle andre, når man er i  behandling. Jeg ønsker det ikke for min værste fjende. Så ved præcis hvordan du har det. 

Har du mulighed for at teste igen? Har du talt med klinikken? 

Åh hvor fantastisk.. det må have været helt vildt at stå med den test og knibe sig i armen efter at have kæmpet så meget for det 26+4 så er du da allerede rigtig langt.. uhaa får helt kriller i maven.

Jeg har testet her i eftermiddag, hvor der var en fin streg og på digital i morges. Gør det samme i morgen, hvor det så vil være 14 dage siden jeg har taget ægløsningssprøjten. Nøj hvor bliver jeg skuffet hvis den bliver negativ de næste dage, men ved jo godt jeg er alt for tidligt ude til kunne tro på noget.

Klinikken talte om blodprøve tirsdag. Der er jeg 3+6 eller 4+0. Det nok ikk muligt at presse den igennem allerede i morgen da jeg jo desværre sagtens kan nå at få mens til tiden. Har aftalt med klinikken at jeg stopper med nedreguleringen i dag. Dette vil ødelægge næste forsøg hvis det her går i vasken, men kan bare ikke overskue hvis det kan gøre det mindste negativt i forhold til den nuværende situation.

Hvornår fik du blodprøve og fik du 3 ugersscanning selvom i havde ordnet det selv?

Anmeld

28. august 2011

baby84 skriver:

Åh hvor fantastisk.. det må have været helt vildt at stå med den test og knibe sig i armen efter at have kæmpet så meget for det 26+4 så er du da allerede rigtig langt.. uhaa får helt kriller i maven.

Jeg har testet her i eftermiddag, hvor der var en fin streg og på digital i morges. Gør det samme i morgen, hvor det så vil være 14 dage siden jeg har taget ægløsningssprøjten. Nøj hvor bliver jeg skuffet hvis den bliver negativ de næste dage, men ved jo godt jeg er alt for tidligt ude til kunne tro på noget.

Klinikken talte om blodprøve tirsdag. Der er jeg 3+6 eller 4+0. Det nok ikk muligt at presse den igennem allerede i morgen da jeg jo desværre sagtens kan nå at få mens til tiden. Har aftalt med klinikken at jeg stopper med nedreguleringen i dag. Dette vil ødelægge næste forsøg hvis det her går i vasken, men kan bare ikke overskue hvis det kan gøre det mindste negativt i forhold til den nuværende situation.

Hvornår fik du blodprøve og fik du 3 ugersscanning selvom i havde ordnet det selv?

Tak  Ja er sat til 30/11. Der er ikke så længe til synes jeg. 

Ja vores klinik tilbød os scanning 2 gange da vi blev gravide selv, men ikke blodprøve da det ikke var nødvendigt.  Det var en fin måde at få afsluttet forløbet på. 

Anmeld

28. august 2011

baby84

Tak  Ja er sat til 30/11. Der er ikke så længe til synes jeg. 

Ja vores klinik tilbød os scanning 2 gange da vi blev gravide selv, men ikke blodprøve da det ikke var nødvendigt.  Det var en fin måde at få afsluttet forløbet på. 

okay.. må jeg spørge hvornår den anden scanning var?

Anmeld

28. august 2011

baby84 skriver:

okay.. må jeg spørge hvornår den anden scanning var?

Ja jeg skal lige tjekke mine billeder. Den første gang skønnede de mig til 6+2, men der var jeg så faktisk allerede 7 uger henne. Anden gang var jeg 8+5 ca. 

Anmeld

28. august 2011

baby84

Ja jeg skal lige tjekke mine billeder. Den første gang skønnede de mig til 6+2, men der var jeg så faktisk allerede 7 uger henne. Anden gang var jeg 8+5 ca. 

okay tusind tak.. Det vil jeg se om jeg kan få igennem, hvis den altså er der.

Anmeld

28. august 2011

baby84 skriver:

okay tusind tak.. Det vil jeg se om jeg kan få igennem, hvis den altså er der.

Det tror jeg bestemt du kan. Andet kan jeg ikke forestille mig. De vil jo også gerne have dig videre på bedste vis. Og holde lidt øje for at sikre sig at det går som det skal.

Ej hvor jeg sådan håber på en positiv update. Jeg tror virkelig på den når du kan teste positiv flere gange, efter en negativ. Jooo jeg tror det er miraklernes tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.