Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Ja det er lidt vildt. Jeg er 26+4. Så et godt stykke efterhånden. Troede seriøst jeg var blevet sindsyg da jeg stod med den positive test i hånden. Tog den kun for at slå tanken ud efter aborten, fordi jeg følte det ikke var slut.
Havde jo fået blodprøver osv. taget efter aborten, så vidste det ikke kunne være fra IVF, og ganske rigtig viste det sig da også, at det var vores helt eget lille mirakel.
Men ja, man føler virkelig at alt det gode sker for alle andre, når man er i behandling. Jeg ønsker det ikke for min værste fjende. Så ved præcis hvordan du har det. 
Har du mulighed for at teste igen? Har du talt med klinikken? 
Åh hvor fantastisk.. det må have været helt vildt at stå med den test og knibe sig i armen efter at have kæmpet så meget for det
26+4 så er du da allerede rigtig langt.. uhaa får helt kriller i maven.
Jeg har testet her i eftermiddag, hvor der var en fin streg og på digital i morges. Gør det samme i morgen, hvor det så vil være 14 dage siden jeg har taget ægløsningssprøjten. Nøj hvor bliver jeg skuffet hvis den bliver negativ de næste dage, men ved jo godt jeg er alt for tidligt ude til kunne tro på noget.
Klinikken talte om blodprøve tirsdag. Der er jeg 3+6 eller 4+0. Det nok ikk muligt at presse den igennem allerede i morgen da jeg jo desværre sagtens kan nå at få mens til tiden. Har aftalt med klinikken at jeg stopper med nedreguleringen i dag. Dette vil ødelægge næste forsøg hvis det her går i vasken, men kan bare ikke overskue hvis det kan gøre det mindste negativt i forhold til den nuværende situation.
Hvornår fik du blodprøve og fik du 3 ugersscanning selvom i havde ordnet det selv?
Anmeld