Hjælp...positiv clearblue digital 12. dage efter otrivelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

baby84

foto på lærred skriver:

Men hvis du har taget en negativ graviditetstest først så er det vel tegn på at æl sprøjten er ude af kroppen og så kan det vel næsten kun være fordi der er hcg i blodet nu (pga gravidiet) ?? hvis du tester igen de næste 4 dage skulle den jo gerne blive tydeligere og tydeligere.

Rigtig meget held og lykke

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

tusind tak.. ja de er også det jeg tænker men tør næsten ikke håbe, da det stadig er så tideligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

nielsen80

Hvor er det bare fantastisk og såååååååå velfortjent efter alle de skuffelser I har været igennem. Jeg er sikker på du er gravid med en lille øko baby. Glæder mig helt vildt til at følge dig. 

Har de måske en lægevagt eller noget på klinikken du kan ringe til ?- tror ikke du skal forsætte med næsespray - ved godt de siger man ikke tager skade, men det hele er bare så sårbart i starten.

Anmeld

28. august 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Hvor er det bare fantastisk og såååååååå velfortjent efter alle de skuffelser I har været igennem. Jeg er sikker på du er gravid med en lille øko baby. Glæder mig helt vildt til at følge dig. 

Har de måske en lægevagt eller noget på klinikken du kan ringe til ?- tror ikke du skal forsætte med næsespray - ved godt de siger man ikke tager skade, men det hele er bare så sårbart i starten.

tak sødeste.. håber så meget den er der, men tør næsten ikke håbe selvom jeg stadigi dag får positive test. Jeg har det også træls med næsesprayen, men tror jeg tager den i dag og så stopper i morgen hvis en blodprøve kan bekræfte at den er der.

Ved i egentlig om man kan se en graviditet på en scanning allerede 4+0+?

Anmeld

28. august 2011

Kløver

Håber så meget den er der, og umiddelbart vil jeg også mene den er...

Inden jeg tør sige tillykke, kunne det være du skulle ringe og snakke med klinikken, nogle af de ting man får kan jo give udslag hvis der er hormoner eller andet i.

men hvor kunne det være så skønt

Håber mit STORE tillykke er en realitet

Anmeld

28. august 2011

baby84

Maja84 skriver:

Håber så meget den er der, og umiddelbart vil jeg også mene den er...

Inden jeg tør sige tillykke, kunne det være du skulle ringe og snakke med klinikken, nogle af de ting man får kan jo give udslag hvis der er hormoner eller andet i.

men hvor kunne det være så skønt

Håber mit STORE tillykke er en realitet

tAK....Åh jeg håber du har ret. Jeg har nemlig fået hormoner for 13 dage siden men har bare testet negativt efterfølgende hvorefter den blev positiv. Talte med klinikken igår, men kan ikke få fat i dem i dag da der er lukket om søndagen. Må være tålmodig til i morgen tidlig selvom det er svært

Anmeld

28. august 2011

Kløver

baby84 skriver:

tAK....Åh jeg håber du har ret. Jeg har nemlig fået hormoner for 13 dage siden men har bare testet negativt efterfølgende hvorefter den blev positiv. Talte med klinikken igår, men kan ikke få fat i dem i dag da der er lukket om søndagen. Må være tålmodig til i morgen tidlig selvom det er svært

hm ja burde dne jo være god nok, håber klinikken giver mig ret

var det også en clearblue digital som sagde negativ ?

Anmeld

28. august 2011

baby84

Maja84 skriver:

hm ja burde dne jo være god nok, håber klinikken giver mig ret

var det også en clearblue digital som sagde negativ ?

ja det var clearblue digital. Den sagde negativ i onsdags for 4 dage siden. Det er så sært..men håber virkelig den er der.

Anmeld

28. august 2011

Kløver

baby84 skriver:

ja det var clearblue digital. Den sagde negativ i onsdags for 4 dage siden. Det er så sært..men håber virkelig den er der.

uh så burde den jo være der

men kender ikke nok til hormonerne til at vide det, ring i morgen, og håber sådan det bliver et stort tillykke fra klinikken

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

baby84 skriver:

Åh jeg vil da mene den er der søde. Når den en gang har været negativ, og så bliver positivt. 

Mirakler kan ske, så hvorfor ikke også for Jer 

Anmeld

28. august 2011

baby84

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh jeg vil da mene den er der søde. Når den en gang har været negativ, og så bliver positivt. 

Mirakler kan ske, så hvorfor ikke også for Jer 

ja det er netop også den tanke jeg støtter mg til, selvom jeg det næste øjeblik forsøger at slå den ud igen.. Det ville virkelig være et mirakel med så få svømmere, men men

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.