Hjælp...positiv clearblue digital 12. dage efter otrivelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har også hørt flere steder, at nedreguleringen ikke skader, hvis man er gravid. Jeg ville fortsætte med næsesprayen, hvis det var mig. Og så ville jeg eksistere på at få taget en blodprøve!!

Jeg krydser fingre for jer søde

Jeg håber virkelig, at du om nogle dage kan komme med en lykkelig opdate

hvornår ville du min kræve en blodprøve.?? allerede nu el? lige nu er jeg jo 3-4 dage før forventet mens så det vil nok først være til at overbevise dem mandag, med det agrument, at ovitrelle. så er ude og vi behøver at vide om nedreguleringen bør stoppe. Jeg tror kun jeg tager to pust idag og i morgen hvis den stadig er positiv der.. Måske det er dumt, men har bare så meget modstand mod den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Lilje82

Ih, hvor spændende Er næsten overbevist om at den er der, hvorfor skulle den ellers være negativ 4 dage før og så blive positiv - Hvis det var pågrund af æggeløsningssprøjten, så ville jeg da mene den skulle være positiv inden også

Så held og lykke med det - Hepper med på sidelinien.

Anmeld

27. august 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

hvornår ville du min kræve en blodprøve.?? allerede nu el? lige nu er jeg jo 3-4 dage før forventet mens så det vil nok først være til at overbevise dem mandag, med det agrument, at ovitrelle. så er ude og vi behøver at vide om nedreguleringen bør stoppe. Jeg tror kun jeg tager to pust idag og i morgen hvis den stadig er positiv der.. Måske det er dumt, men har bare så meget modstand mod den

Jeg tror, at det er bedst at tage de pust, som du skal eller droppe det helt!! Det er selvfølgelig op til dig/jer, hvad du/i mener er bedst, men jeg tror virkelig, at det er en dårlig idé selv at justere dosis med mindre, at det er aftalt med en læge!! Hvis du selv begynder at ændre i dosis risikerer du, at det næste forsøg bliver aflyst, hvis du (mod forventning) ikke er gravid. Men det er som sagt min mening og du skal gøre det, der er rigtigt for dig!!

Jeg ville kræve en blodprøve med det samme!! Men det kan selvfølgelig blive svært, når det er weekend Så mandag må du simpelthen banke i bordet!!

Er du okay efter omstændighederne? Kan godt forstå, at du er rundt på gulvet. Du må endelig sige til, hvis der er det mindste, jeg kan gøre for dig

Anmeld

27. august 2011

Sofiedk

Jeg kunne ikke forestille mig andet end at du er gravid. Jeg har aldrig i mine 7 IUI forsøg testet positiv pga ovitrelle mere end højst 7 dage. Plus at når din test har været negativ en gang, så er den nok god nok

Jeg ville tage næsespray idag og imorgen og gå til lægen eller din klinik og kræve en blodprøve mandag morgen

Anmeld

27. august 2011

Bavianis

Fårk det er spændende! Jeg kan slet ikke holde det ud! Ved ikke om jeg er sulten, da jeg har spist al det slik!

Anmeld

27. august 2011

baby84

Fårk det er spændende! Jeg kan slet ikke holde det ud! Ved ikke om jeg er sulten, da jeg har spist al det slik!

hehe ja det er helt uudholdeligt..jeg har spist resten..puha. Har lige været på testmission og hjemkøbt alt hvad jeg kunne finde.. nu har den bare af at forblive go de næste to dage..laver update i morgen tidlig

Anmeld

27. august 2011

Bavianis

Jeg står tidligt op!

Anmeld

27. august 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Jeg er ved at blive tosset. Jeg fik otrivelle den 15., altså for 12 dage siden. Pga aflyst fryseforsøg skulle jeg begynde nedregulering dag 21, altså nu i onsdags. Da jeg har haft en underlig murren i maven ville jeg lige teste inden jeg begyndte nedreguleringen, vel at mærke selvom jeg vidste at otrivelle kunne spøge. Jeg tog en valmed test som vise negativ og som 1/2 tim efter fik en streg. Dette var helt sikkert otrivellen da jeg havde taget den 7 dagen inden. Tog dog for en sikkerhedsskyld i samme urin og en cleaublue digital, som skrev "ikke gravid".

Nu kommer så det underlige. Jeg har bare haft sådan en fornemmelse og blev derfor ved at teste. Der kom mega utydelige skyggestreger på mine strimmeltest, men intet særligt ud over i morges, hvor jeg indenfor tiden kunne se en meget svag streg. Efter 10 min lidt tydeligere og nu over tid strakt arm tydelig modsat de andre gl. jeg har liggende.. hmm jeg kørte så i Lidle og bilka og købte lidt flere både strimmel og digitale.

Strimmeltesten gav en mega svag streg inden for 10 min (som er max) men clearblue digital skrev "GRAVID". Jeg kunne ikke tro mine øjne så prøvede en tid, som skrev det samme.

Nu er mit spørgsmål. Er der noget der har prøvet at teste positivt på 12 dagen efter ægmodningssprøjten og endda med digital test? hvor den egentlig var negtiv.

Jeg tænker bare det er underligt at den så for 4 dagen siden skrev "ikke gravid", men ved det ikke.

Vi har jo alle ods i mod os. Min kæreste har max haft 800.000 stk, vi får ICSI da de ikke engang har troet på IVF og så har vi ikke engang haft sex på det rigtige tidspunkt.

Er så træt af at jeg skal tage nedreguleringsmedicinen nu , selvom klinikken siger det ikke betyder noget hvis jeg skulle være gravid.

ERFARINGER SØGES??? (både gode og dårlige)

WEEEEEEEEEEEE!!!! Jeg hepper for vildt på en lille skat til jer!!!!!

Anmeld

27. august 2011

foto på lærred

Men hvis du har taget en negativ graviditetstest først så er det vel tegn på at æl sprøjten er ude af kroppen og så kan det vel næsten kun være fordi der er hcg i blodet nu (pga gravidiet) ?? hvis du tester igen de næste 4 dage skulle den jo gerne blive tydeligere og tydeligere.

Rigtig meget held og lykke

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

27. august 2011

baby84

Tusind tak for jeres støtte og krydsede fingre... håber så meget i har ret i at det kun kan være min egen hcg produktion. kommer lige med en update i løbet af de næste 4 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.