Jeg er ved at blive tosset. Jeg fik otrivelle den 15., altså for 12 dage siden. Pga aflyst fryseforsøg skulle jeg begynde nedregulering dag 21, altså nu i onsdags. Da jeg har haft en underlig murren i maven ville jeg lige teste inden jeg begyndte nedreguleringen, vel at mærke selvom jeg vidste at otrivelle kunne spøge. Jeg tog en valmed test som vise negativ og som 1/2 tim efter fik en streg. Dette var helt sikkert otrivellen da jeg havde taget den 7 dagen inden. Tog dog for en sikkerhedsskyld i samme urin og en cleaublue digital, som skrev "ikke gravid".
Nu kommer så det underlige. Jeg har bare haft sådan en fornemmelse og blev derfor ved at teste. Der kom mega utydelige skyggestreger på mine strimmeltest, men intet særligt ud over i morges, hvor jeg indenfor tiden kunne se en meget svag streg. Efter 10 min lidt tydeligere og nu over tid strakt arm tydelig modsat de andre gl. jeg har liggende.. hmm jeg kørte så i Lidle og bilka og købte lidt flere både strimmel og digitale.
Strimmeltesten gav en mega svag streg inden for 10 min (som er max) men clearblue digital skrev "GRAVID". Jeg kunne ikke tro mine øjne så prøvede en tid, som skrev det samme.
Nu er mit spørgsmål. Er der noget der har prøvet at teste positivt på 12 dagen efter ægmodningssprøjten og endda med digital test? hvor den egentlig var negtiv.
Jeg tænker bare det er underligt at den så for 4 dagen siden skrev "ikke gravid", men ved det ikke
.
Vi har jo alle ods i mod os. Min kæreste har max haft 800.000 stk, vi får ICSI da de ikke engang har troet på IVF og så har vi ikke engang haft sex på det rigtige tidspunkt.
Er så træt af at jeg skal tage nedreguleringsmedicinen nu , selvom klinikken siger det ikke betyder noget hvis jeg skulle være gravid.
ERFARINGER SØGES??? (både gode og dårlige)
Anmeld