Hvornår synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvornår synes i at det helt rigtige tidspunkt er at forloves sig ?

hvorfor gjorde i det ?

og synes i man skal gifte sig inde for det år ?

personligt syntes jeg at man først bliver forlovet den dag mand ELLER damen går på knæ og spørg om man vil giftes....

derefter har man 1 år til at blive gift i.... sådan er traditionen i både min kærestes og min familie....

vi vil ik BARE forloves eller ha ring på hinanden vi vil først forloves når vi er klar til at blive gift...

men det er bare vores holdning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

SjeBets

min personlige holding er at når man forlovet sig, så synes jeg at man skal giftes sig inden for et år. 

Men der er jo ingen regler omkring det vist bare personlige holdninger 

Anmeld

27. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hmmm... hvornår det er rigtigt er jo alt efter om man netop tænker på det som et skridt mod at blive gift eller om det er en erklæring om at man er mere fast end kærester men ikke ønsker at blive gift af den ene eller anden årsag...

Vi blev det da vi gerne ville vise hinanden at vi ville være sammen resten af livet hvis vi kunne, men ønskede ikke at blive gift...

og så er vi så nået dertil at vi ikke økonomiskt kan få råd til at blive gift...

Vi blev det efter at have kendt hinanden i 13 dage...

Mødtes første gang 10. januar og blev forlovet 23. januar samme år... (puha hvordan får man overbevist sine børn om det ikke er noget de bør gøre med den første kæreste? XD)

Anmeld

27. august 2011

FogL

Min kæreste og jeg blev forlovet ca 1 år efter vi mødte hinanden, og blev gift 7 måneder efter. Jeg elsker ham overalt på jorden, han er far til barnet i min mave, og jeg vil have en fremtid med ham. Jeg ser ingen grund til at vente, når det føles så rigtigt 

Fik ingen forlovelsesring, men en vielsesring.

Billedet er lidt utydeligt. Det er min ring til venstre, hvor der er sten i. Det er børstet hvidguld udenpå, og guld-guld indeni. Der står min mands fornavn og vores bryllupsdag i 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2011

janne1986

Blev gravid 1 eller 2 mdr inde i vores forhold og da vi havde været sammen i 9 mdr havde han pludselig købt forlovelses ringe....

Og så kom vores datter så måneden efter-.... Og vi blev gift på samme dato, året efter.... Da vores datter var 11 mdr...

Vi blev gift på rådhuset, vi er ik til det helt store...  Men det var stadig den perfekte dag og nat.... Hvor vores datter blev passet ude....

I næste måned har vi været kærester i  4,5 år  og til december har vi 3 års bryllupsdag og til Oktober kan vi fejre vores yngste datters 1 års fødselsdag...

Så det hele er gået hurtigt her.... Men Det er bare fantastisk...

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Blev gravid 1 eller 2 mdr inde i vores forhold og da vi havde været sammen i 9 mdr havde han pludselig købt forlovelses ringe....

Og så kom vores datter så måneden efter-.... Og vi blev gift på samme dato, året efter.... Da vores datter var 11 mdr...

Vi blev gift på rådhuset, vi er ik til det helt store...  Men det var stadig den perfekte dag og nat.... Hvor vores datter blev passet ude....

I næste måned har vi været kærester i  4,5 år  og til december har vi 3 års bryllupsdag og til Oktober kan vi fejre vores yngste datters 1 års fødselsdag...

Så det hele er gået hurtigt her.... Men Det er bare fantastisk...

er i så ikke bag for at forholdet bliver for kedeligt fordi i ikk har noget at se frem til

Anmeld

28. august 2011

LotteGabriella

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvorfor gjorde i det ?

hmm, altså den første gang jeg blev gift, havde vi været forlovet i 9 år og vi blev forlovet 2 mdr. efter vi blev kærester Vi blev forlovet, fordi vi gerne ville vise verden, at vi hørte sammen (vi var 18 og 19).

Den anden gang (og forhåbenltlig sidste gang) jeg blev gift, ville vi ikke forloves inden, da vi begge havde været forlovet før uden det holdt

Anmeld

28. august 2011

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

hmm, altså den første gang jeg blev gift, havde vi været forlovet i 9 år og vi blev forlovet 2 mdr. efter vi blev kærester Vi blev forlovet, fordi vi gerne ville vise verden, at vi hørte sammen (vi var 18 og 19).

Den anden gang (og forhåbenltlig sidste gang) jeg blev gift, ville vi ikke forloves inden, da vi begge havde været forlovet før uden det holdt

okey, så betød det ikk noget for jer med endnu en f0rloves ? her har vi os været forlovet før begge fordi vi troede det ville rede vores forhold til eks'erne den gang DUUMT

Anmeld

28. august 2011

mortilflere

Blev forlovet hurtigt for at vise alle dem der tvivlede på vores forhold dette var det rigtige

9 mdr efter vi havde lært hinanden at kende , vi har så lige haft 20 års dag som forlovet

Og er ikke gift

Anmeld

28. august 2011

anja89

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvorfor gjorde i det ?

Vi blev forlovet d. 9/2-2011...
Hmm ja hvorfor... Jo fordi vi elsker hinanden rigtig meget og ønsker at være sammen resten af livet..

Vi blev forlovet den dato fordi det var vores måneds dag..
Vi har ikke aftalt om/hvornår vi evt skal giftes det er noget vi tager hen af vejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.