Hvornår synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
42 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Anonym trådstarter

Goaften Ladys

hvornår synes i at det helt rigtige tidspunkt er at forloves sig ?

hvorfor gjorde i det ?

og synes i man skal gifte sig inde for det år ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Den lykkelige

Vi har lige gjort det d. 4/8.. Hvorfor?? Ja fordi vi EEEEEELSKER hinanden  
Vi har været sammen 3 år og har datter på 6 måneder..
Synes ikke man behøver gøre det indenfor et år.. Vi gifter os nok først om to..

Anmeld

26. august 2011

Dinna88

Man skal forlove sig når man er gifteklar - vi er ikke forlovet endnu, men der går ikke mange år, kan jeg fornemme på ham Jeg har jo ikke noget med det at gøre!
Og jeg mener personligt at man skal gifte sig indenfor en rimlig tid. Ikke nødvendigvis 1 år, men det lyder rimeligt. I min verden bliver man forlovet for at vise at man vil gifte sig, og for at vise at man skal giftes imens man planlægger bryllup, fremtid m.m. (Lige på det punkt er jeg ikke traditionel) 

Anmeld

26. august 2011

Madam Blå

Når det føles rigtigt, så er det, det rigtige tidspunkt Vi blev forlovede 17.12.10 - og troede at vi skulle giftes til næste sommer. Men nu venter vi en datter til november, så brylluppet bliver lige skudt et år eller to.

Vi har aldrig gået op i, at man skal giftes inden for et år. Men det har vi så også fået lov at høre for...

Anmeld

26. august 2011

Buckley

Vi blev forlovet 1 1/2 år før vi blev gift, og havde 7årsdag på vores bryllupsdag

Syntes ikke der er nogen decideret regler for hvornår man skal forlove og gifte sig, man skal da bare følge sit hjerte

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

må man se billeder af jeres ringe

gifte sig inde for 2-3år er da os i den nærmeste fremtid eller er det kun mig der synes det

Anmeld

26. august 2011

Buckley

Dette er min forlovelsesring/vielsesring min mands ligner den blot uden diamanterne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2011

tithi

Jeg venter stadig på at min kæreste gennem 4,5 år skal gå på knæ. Jeg elsker ham højt og har leget med tanken i et års tid, og nu hvor vi venter barn til februar synes jeg godt det må til at være. Jeg synes bare at det skal være ham der spørger. Han ser det at blive gift som en meget stor beslutning, hvilket det selvfølgelig også er, men jeg synes helt ærligt at med et barn på vej så kan han godt tage det skridt.

Jeg vil gerne giftes inden for et år efter forlovelsen.

Anmeld

26. august 2011

Fenja09

Det rigtige tidspunkt er vel når det føles rigtig for begge parter og fordi man har lyst til at blive forlovet.

Personligt ville jeg gerne at vi var blevet gift inden for et år - ikke af andre grunde end pga tradition og så fordi at jeg ser forlovelse som det man gør lige inden man bliver viet. Mange er forlovet i utallige år inden de bliver gift og nogen bliver bliver aldrig gift ( min farmor og farfar var forlovet i 42 år). Så synes da at det er fint at aftale at man gerne vil giftes inden for nærmeste fremtid.

/Fenja (39+2)

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Jeg venter stadig på at min kæreste gennem 4,5 år skal gå på knæ. Jeg elsker ham højt og har leget med tanken i et års tid, og nu hvor vi venter barn til februar synes jeg godt det må til at være. Jeg synes bare at det skal være ham der spørger. Han ser det at blive gift som en meget stor beslutning, hvilket det selvfølgelig også er, men jeg synes helt ærligt at med et barn på vej så kan han godt tage det skridt.

Jeg vil gerne giftes inden for et år efter forlovelsen.

ja barn sammen er stort sammen i sig selv

måske han synes i skal vente nu hvor der kommer en stor ting lige om snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.