Hvornår synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

tithi

Anonym skriver:

ja barn sammen er stort sammen i sig selv

måske han synes i skal vente nu hvor der kommer en stor ting lige om snart

Ja bordet fanger lige lidt mere med et barn

Tjah det er ikke umuligt at det er grunden, han sagde for et halvt år siden at han ville fri inden for et år så venter spændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Ja bordet fanger lige lidt mere med et barn

Tjah det er ikke umuligt at det er grunden, han sagde for et halvt år siden at han ville fri inden for et år så venter spændt

hvorfor spørg du ikk ham ? hvorfor det altid manden ? hihi

Anmeld

26. august 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvornår synes i at det helt rigtige tidspunkt er at forloves sig ?

hvorfor gjorde i det ?

og synes i man skal gifte sig inde for det år ?

hmm tror det er en selv der styre hvornår det er det rigtige tidspunkt, jeg blev forlovet efter vi havde været sammen i 6 måneder  og vi er stadig sammen og har været forlovet i snart 2 år. det med at om man skal gifte sig inden for et år er nok op til en selv  jeg ville da bestemt ikke have noget imod hvis ham herhjemme faldt på knæ hehe men ved også vores økonomi ikke er der til det

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

hmm tror det er en selv der styre hvornår det er det rigtige tidspunkt, jeg blev forlovet efter vi havde været sammen i 6 måneder  og vi er stadig sammen og har været forlovet i snart 2 år. det med at om man skal gifte sig inden for et år er nok op til en selv  jeg ville da bestemt ikke have noget imod hvis ham herhjemme faldt på knæ hehe men ved også vores økonomi ikke er der til det

når man er bleven forlovet, har man så ikk være på knæ til os det os medføre ægteskab eller

Anmeld

26. august 2011

rogerrasch

Anonym skriver:

når man er bleven forlovet, har man så ikk være på knæ til os det os medføre ægteskab eller

ikke i min kæreste's hoved, der kommer han først på knæ når han vil giftes, da forlovelsen ikke var et frieri men som han kaldte det til at starte med ''kæreste ringe'' 

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

rogerrasch skriver:

ikke i min kæreste's hoved, der kommer han først på knæ når han vil giftes, da forlovelsen ikke var et frieri men som han kaldte det til at starte med ''kæreste ringe'' 

nåår oki

Anmeld

26. august 2011

tithi

Anonym skriver:

hvorfor spørg du ikk ham ? hvorfor det altid manden ? hihi

Fordi jeg er sikker på at det er det jeg vil, og det ved han. Han er usikker så derfor synes jeg det skal være ham der tager skridtet så jeg ved at han er helt afklaret og klar, jeg ønsker jo ikke at presse ham ud i noget

Anmeld

26. august 2011

K&S

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvorfor gjorde i det ?

Jeg synes først, man skal forlove sig, når man er klar til at blive gift og jeg håber, man bliver forlovet, fordi man elsker hinanden

Jeg er tilhænger af at blive gift indenfor 1 år - også derfor jeg først mener, man skal forloves, når man er KLAR til at blive gift

Min mand friede på vores 2-års dag den 14. oktober 2006, vi blev gift den 1. september 2007

Anmeld

26. august 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Goaften Ladys

hvorfor gjorde i det ?

Jeg synes man skal forlove sig, når den ene part har friet. Og ja, man skal giftes inden for et år

Faktisk synes jeg det er lidt fjollet med dem der forlover sig som teenagere

Anmeld

26. august 2011

L.J.L

K&S skriver:

Jeg synes først, man skal forlove sig, når man er klar til at blive gift og jeg håber, man bliver forlovet, fordi man elsker hinanden

Jeg er tilhænger af at blive gift indenfor 1 år - også derfor jeg først mener, man skal forloves, når man er KLAR til at blive gift

Min mand friede på vores 2-års dag den 14. oktober 2006, vi blev gift den 1. september 2007

Min mand friede også til mig på vores 2 års dag d. 15 oktober 2006 Og vi blev gift året efter d 25 august 2007

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.