Hvornår synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Anonym trådstarter

tithi skriver:

Fordi jeg er sikker på at det er det jeg vil, og det ved han. Han er usikker så derfor synes jeg det skal være ham der tager skridtet så jeg ved at han er helt afklaret og klar, jeg ønsker jo ikke at presse ham ud i noget

nej det kan jeg selvfølgelig godt forstå !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

L.J.L

Baagøe skriver:

Jeg synes man skal forlove sig, når den ene part har friet. Og ja, man skal giftes inden for et år

Faktisk synes jeg det er lidt fjollet med dem der forlover sig som teenagere

heeeelt enig, har aldrig rigtig forstået dem

Men havde også en kollega der var forlovet med hendes kæreste og de ville ikke giftes nogensinde, så endnu mere

Anmeld

26. august 2011

K&S

L.J.L skriver:

Min mand friede også til mig på vores 2 års dag d. 15 oktober 2006 Og vi blev gift året efter d 25 august 2007

Fantastisk år at blive gift

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Fantastisk år at blive gift

hvorfor ?

Anmeld

26. august 2011

K&S

Anonym skriver:

hvorfor ?

Det var en kommentar til L.J.L, fordi hun blev gift samme år som min mand og jeg

Anmeld

26. august 2011

Nessie

Vi blev enige om at forlove os åå vores 1-års dag, ingen frieri.

Vi har snart været forlovet i 5 år, og har ingen planer om at blive gift i den nærmeste fremtid

Anmeld

26. august 2011

henh01

Hej

Jeg har ikke læst alle svar

Men herhjemme bliver vi forlovet den dag manden frier, og det gør han når vi kan se at vi indenfor 1 max 2 år har råd til at holde bryllup.

Anmeld

26. august 2011

Lisbeth1985

Et godt tidspunkt? Når man har lyst til det

Hvorfor? Fordi man elsker og ikke kan undvære hinanden

Vi blev forlovet d.1 juli 2008 og gift d.8 august 2009

Lisbeth

Anmeld

26. august 2011

Heidi lisborg

Vi blev forlovet da vi havde været sammen i 6 mdr d.1/6-2009.. Det vil sige at jeg havde købt ringene, for jeg vidste at det var ham jeg skulle dele mit liv med, så han har ikk været på knæ.. Og det vil han gerne den dag, han føler sig klar.. Vi har snart været sammen i 2 år.. Nu skal vi have en lille pige til okt , så der går nok lidt tid endnu før vi bliver gift.. Vi bliver gift når vi gerne vil og når vi har sparet penge op, da vi gerne selv vil betale for vores store dag, derfor der ok også lige går lidt endnu. Man gør vel bare det som man selv vil og mener er det rigtigt.. Syntes ikk man skal høre eller gøre som andre og være en medløber.. Men det er nu også bare min meningen.. :-)

Anmeld

27. august 2011

Pige2009

L.J.L skriver:

heeeelt enig, har aldrig rigtig forstået dem

Men havde også en kollega der var forlovet med hendes kæreste og de ville ikke giftes nogensinde, så endnu mere

I know - what's the point

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.