Skal lille baby ha en cykelhjelm på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Palaja

Min datter er 45 cm i hovedomfang og hun bruger en cykelhjelm som hedder str. 48-52 cm. Den er kødt i fakta  Men den kan indstilles i str. indvendigt så den passer, men der er stdig meget hjelm bagtil men det fungerer fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

elvital

Maja88 skriver:

ups sele

Jo i klapvognen. Vi bruger slet ikke barnevognen længere (vores klapvogn kan også lægges ned)

Anmeld

26. august 2011

elvital

10000 tak for alle jeres søde svar! Det lyder som om at de der helt små hjelme findes! Må på shopping i weekende! 100000000 tak

Anmeld

26. august 2011

K&S

umiddelbare tanke er "JA det skal lille baby da ha"! Men så finder man ud af at den "lille baby" (på knap 9 mdr) har et alt for lille hoved til en cykelhjelm?

Hjemme hos os har vi nemlig den her fantastiske Nihola cykel ( billed spam af vores familie og "økobilen": ), og når vi cykler så sidder jeg sammen med ham (ham=min søn, den lille baby) forrest i rummet. Min kæreste cykler selvfølgelig forsigtigt, og tror slet ikke at det er muligt at cykel fx kan vælte -MEN der kan jo ske så meget andet? Så hvad gør man? Er der nogen der kender et sted i Kbh hvor de sælger bitte små cykelhjelme? Vi har prøvet nogle fine nogle i en cykelbutik i str. 50, men de var alligevel lidt for store!

What to do? -det er i øvrigt sjællendt at vï får brugt cyklen, så overvejer lidt at droppe det helt endtil at vi kan få en hjelm der passer hjernens omfang!

Og næste spørgsmål, HVORDAN FÅR MAN BARNET TIL AT VÆNNE SIG TIL AT HA HJEMLEN PÅ! -der var hvertfald dømt skuffe (sur mund) da vi prøvede dem nede hos cykelforhandleren!

Kram ditte

ABUS har hjelme i str. 45cm :

De kan fås i de fleste cykelhandlere

Vi har en til Anton og har været rigtig glade for den

Anmeld

26. august 2011

jeanett 26

hvad med T-Hansen

Anmeld

26. august 2011

N&J

umiddelbare tanke er "JA det skal lille baby da ha"! Men så finder man ud af at den "lille baby" (på knap 9 mdr) har et alt for lille hoved til en cykelhjelm?

Hjemme hos os har vi nemlig den her fantastiske Nihola cykel ( billed spam af vores familie og "økobilen": ), og når vi cykler så sidder jeg sammen med ham (ham=min søn, den lille baby) forrest i rummet. Min kæreste cykler selvfølgelig forsigtigt, og tror slet ikke at det er muligt at cykel fx kan vælte -MEN der kan jo ske så meget andet? Så hvad gør man? Er der nogen der kender et sted i Kbh hvor de sælger bitte små cykelhjelme? Vi har prøvet nogle fine nogle i en cykelbutik i str. 50, men de var alligevel lidt for store!

What to do? -det er i øvrigt sjællendt at vï får brugt cyklen, så overvejer lidt at droppe det helt endtil at vi kan få en hjelm der passer hjernens omfang!

Og næste spørgsmål, HVORDAN FÅR MAN BARNET TIL AT VÆNNE SIG TIL AT HA HJEMLEN PÅ! -der var hvertfald dømt skuffe (sur mund) da vi prøvede dem nede hos cykelforhandleren!

Kram ditte

Jeg købte en hos en cykelhandler, der kunne indstilles i hovedstørrelse, og den kan så også udvides igen, den har vi været super glade for, min datter var kun 7 mdr. da hun kom i en trailer, så selv dengang passede den og hun har ikke et stort hoved. 

Anmeld

26. august 2011

Nessie

isabellamor skriver:

jeg har set små cykelhjelme i bilka..

(og så har de også cykelhjelme i build a bear... )

som vi har brugt bla til vores hund...  (læg mærke til at det altså kun er en spøg.. 

Fantastisk

Hvor er den sød med cykelhjelm

Anmeld

26. august 2011

Nessie

26. august 2011

<3

Kvickly har til under 44cm - der købte vi den første til den ældste og han var 6mdr... Så det kan selvfølgelig godt findes. Og de vænner sig hurtigt til at have den på. Nu tager han den selv på inden han sætter sig op på ladcyklen. Og har selv en ladcykel og jo den kan SAGTENS vælte Så på med hjelmene allemand og kør forsigtigt

Anmeld

26. august 2011

Miss T

JA JA og ATTER JA.. Cykelhjelmene kan jo indstilles så der burde også være en han kan passe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.