umiddelbare tanke er "JA det skal lille baby da ha"! Men så finder man ud af at den "lille baby" (på knap 9 mdr) har et alt for lille hoved til en cykelhjelm?
Hjemme hos os har vi nemlig den her fantastiske Nihola cykel ( billed spam af vores familie og "økobilen": ), og når vi cykler så sidder jeg sammen med ham (ham=min søn, den lille baby) forrest i rummet. Min kæreste cykler selvfølgelig forsigtigt, og tror slet ikke at det er muligt at cykel fx kan vælte -MEN der kan jo ske så meget andet? Så hvad gør man? Er der nogen der kender et sted i Kbh hvor de sælger bitte små cykelhjelme? Vi har prøvet nogle fine nogle i en cykelbutik i str. 50, men de var alligevel lidt for store!
What to do? -det er i øvrigt sjællendt at vï får brugt cyklen, så overvejer lidt at droppe det helt endtil at vi kan få en hjelm der passer hjernens omfang!
Og næste spørgsmål, HVORDAN FÅR MAN BARNET TIL AT VÆNNE SIG TIL AT HA HJEMLEN PÅ! -der var hvertfald dømt skuffe (sur mund) da vi prøvede dem nede hos cykelforhandleren!
Kram ditte
Anmeld