senge/væglampe- hvilken har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

Ihh hvor super fedt tror også daniel glæder sig vildt til at få den så vil han sikker også røre hhihihihi... det er en super fed lampe

Ja og anderledes, for man kan jo inddrage lampen til forskel af så mange andre lamper i børneværelserne, det kan jeg godt lide. At tingene kan bruges udover bare at give lys  Det man anskaffer til sine børn, skal bruges.. ikke bare benyttes, imho

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

B&J

Hasselnødden skriver:

Ja og anderledes, for man kan jo inddrage lampen til forskel af så mange andre lamper i børneværelserne, det kan jeg godt lide. At tingene kan bruges udover bare at give lys  Det man anskaffer til sine børn, skal bruges.. ikke bare benyttes, imho

ja som det du skrev at du brugte den til historie det er helt fantastisk måde at få sit barn på eventyr og lære en masse

Anmeld

26. august 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

ja som det du skrev at du brugte den til historie det er helt fantastisk måde at få sit barn på eventyr og lære en masse

Præcis

Anmeld

28. august 2011

ekzunz

Dinna88 skriver:

Uh, det er ellers liiiige i overkanten af hvad jeg havde tænkt mig at give for et par natlamper - for ja, min liste er jo nærmest uendelig, hahaha (Den er kun blevet længere!) De er ellers bare så fine. Øv øv, at Bilka ikke har den billige udgave længere.

De var ellers lige helt perfekte! Men tak ellers!

De er på tilbud i Føtex i denne uge til 129,-

(og totalt åndsvagt at man sidder og læser reklamer og det første der popper op i hovedet er "hov - den var der en der efterlyste på baby" )

Anmeld

28. august 2011

Dinna88

Znuzke skriver:

(og totalt åndsvagt at man sidder og læser reklamer og det første der popper op i hovedet er "hov - den var der en der efterlyste på baby" )

Ej, tak! Det tjekker jeg lige!
(hahhaha, det er ret godt klaret.) 

Anmeld

28. august 2011

LinLin

Znuzke skriver:

Jeg tænkte det samme da jeg så den!

Anmeld

28. august 2011

ekzunz

DAs mor skriver:

Jeg tænkte det samme da jeg så den!

Måske det er sådan afhængigheden først viser sig???

Anmeld

28. august 2011

LinLin

Znuzke skriver:

Måske det er sådan afhængigheden først viser sig???

hehe... Det er det vist

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.