Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rimor skriver: er i gang med lillemandens "værelse" og mangler inspiration til belysning. Hvis I har lyst vil det være sjovt at se hvad I har
er i gang med lillemandens "værelse" og mangler inspiration til belysning. Hvis I har lyst vil det være sjovt at se hvad I har
Vores søn på 15 mdr. har den her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har disse billige fra ikea
http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/20025957
Fenja09 skriver: Måske du skal surfe forbi Ikeas hjemmeside og kigge alle deres lamper og skærme, måske du kan finde en fin én
Måske du skal surfe forbi Ikeas hjemmeside og kigge alle deres lamper og skærme, måske du kan finde en fin én
jaa.det kunne være
Ville bare så gerne have noget andet end en ikea-model (denne gang. Lillepigen har blomsten på sit værelse)
DAs mor skriver: Adam har IKEA-lamper En stor sol i loftet og en måne over sengen
Adam har IKEA-lamper En stor sol i loftet og en måne over sengen
stjeren har vi også også har vi den blå måne, ved siden af (også fra ikea)
_-Kathrine-_ skriver: Har denne :-) Den er rigtig god, for det er meget svagt lys...
Har denne :-) Den er rigtig god, for det er meget svagt lys...
den så jeg godt på en hjemmeside.....syntes den så lidt underlig ud på comp. Men du siger den er god...IRL?
Er den væghængt eller?
rimor skriver: jaa.det kunne være Ville bare så gerne have noget andet end en ikea-model (denne gang. Lillepigen har blomsten på sit værelse)
Det forstår jeg egentlig godt - synes der er mange online butikker som har lidt mere "specielle" ting, så måske du bare skal søge lidt rundt omkring
rimor skriver: den så jeg godt på en hjemmeside.....syntes den så lidt underlig ud på comp. Men du siger den er god...IRL? Er den væghængt eller?
Min minifyr har denne ved sengen. Den fåes også i alverdens andre farver. Den hedder Ball og kan købes fx i ILVA og Idé møbler.
trunte24 skriver: Min minifyr har denne ved sengen. Den fåes også i alverdens andre farver. Den hedder Ball og kan købes fx i ILVA og Idé møbler.
de er fede...har dem selv i lyseblå i soveværelset Men kunne tænke mig noget mere "barnligt" til ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128