senge/væglampe- hvilken har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Isabella_mor

Vi har denne i bassens soveværelse.. jeg har købt en sengelampe men den er ikke kommet op endnu.. men det ligner også sådan en ball fra ilva der som er i tråden i sort.. men villads' er bare grøn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

B&J

Hasselnødden skriver:

Vi har den her i loftet, vi har døbt den "Luftkaptajnen Anton" - han rejser land og rige rundt i vores historier, vi fortæller til sønnike  Indtil videre har han været nede med nødhjælp i Afrika, hjulpet efter jordskælvet på Haiti osv.

Den anden lampe er af min mave, mens Elias lå i den - formoder omkring 4 mrd, men hæng mig ikke op på det. Husker det ikke klart. Gemalen har farvelagt og malet den. De tre bjerge symbolisere os, mor, far og vores kat - solen symboliserer Elias

Den tredje har jeg ikke et billede af, men det er en væglampe med tre bjørne og fodbolde på. De giver alle et rigtig fint lys, men har sjældent maven tændt, den hænger over fodenden af hans seng. Væglampen bliver brugt til putteritualet om aftenen og loftlampen når det er mørkt og vi leder efter noget i skabet eller gør rent, når det er gråvejr

Nej hvor er det en helt igennem sød lampe ham der flyver... hvor har i køb den henne hvis jeg må spørge

Anmeld

26. august 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

Nej hvor er det en helt igennem sød lampe ham der flyver... hvor har i køb den henne hvis jeg må spørge

Vi købte den tilbage i 2009 i Bauhaus eller Silvan i Vejle.. og ja, det er den. Vi vidste også bare det skulle være dén, da vi så den

Anmeld

26. august 2011

B&J

Hasselnødden skriver:

Vi købte den tilbage i 2009 i Bauhaus eller Silvan i Vejle.. og ja, det er den. Vi vidste også bare det skulle være dén, da vi så den

Øv ja så er den nok svær at få nu.. men den er godt nok flot så kan godt forstå at i bare skulle have den

Anmeld

26. august 2011

dash..

DAs mor skriver:

Det er da en sol

Blå måne? Har kun set en blå (sø)stjerne...?

haha  det gik for hurtigt.

deb blå stjerne ved siden af

Anmeld

26. august 2011

Caracatita

De to store har en lampe hver fra Ønskebørn hvor man selv sætter en tegning ind i A4 størrelse. Den kan både hænge vandret og lodret....og tegningerne kan skiftes så ofte, man ønsker. Lige nu er der "Toy Story" og "Mickey Mouse klubhus" i....printet ud fra nettet.

Jeg synes, de er smarte, for de kan bruges i mange år frem....og så koster de kun 299,-, mener jeg

Anmeld

26. august 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

Øv ja så er den nok svær at få nu.. men den er godt nok flot så kan godt forstå at i bare skulle have den

Jaeh.. det er den nu nok  men man kan jo være heldig. Hvis jeg bare vidste hvad den hed rigtigt... men hos os har det jo bare hele tiden været Luftkaptajnen Anton, men tvivler den hed det

Anmeld

26. august 2011

B&J

Hasselnødden skriver:

Jaeh.. det er den nu nok  men man kan jo være heldig. Hvis jeg bare vidste hvad den hed rigtigt... men hos os har det jo bare hele tiden været Luftkaptajnen Anton, men tvivler den hed det

Jeg har fundet den et andet sted jeg er så glad den skal vores søn have til sit nye værelse

http://www.lavprisvvs.dk/shop/eglo-boernelampe-airman-490265p.html

Anmeld

26. august 2011

Hasselnødden

B&J skriver:

Jeg har fundet den et andet sted jeg er så glad den skal vores søn have til sit nye værelse

http://www.lavprisvvs.dk/shop/eglo-boernelampe-airman-490265p.html

Den findes stadigvæk i Bauhaus fortæller min mand mig lige, men ej hvor fedt du har fundet den andetsteds! Ja den vil pryde enhvers børneværelse og gøre stor glæde, Elias herhjemme vil helt vildt gerne røre ved den og snakke med ham så den hitter 

Anmeld

26. august 2011

B&J

Hasselnødden skriver:

Den findes stadigvæk i Bauhaus fortæller min mand mig lige, men ej hvor fedt du har fundet den andetsteds! Ja den vil pryde enhvers børneværelse og gøre stor glæde, Elias herhjemme vil helt vildt gerne røre ved den og snakke med ham så den hitter 

Ihh hvor super fedt tror også daniel glæder sig vildt til at få den så vil han sikker også røre hhihihihi... det er en super fed lampe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.