senge/væglampe- hvilken har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.254 visninger
47 svar
0 synes godt om
25. august 2011

rimor

er i gang med lillemandens "værelse" og mangler inspiration til belysning. Hvis I har lyst vil det være sjovt at se hvad I har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Fenja09

Vi har ikke væglampe, men loftslampe og så mangler jeg lige at male en lille lampe i en fin farve og så få købt en flot skærm. Hvis du vil se hvilken loftlampe vi har må du sige til

/Fenja (39+1)

Anmeld

25. august 2011

Fenja09

Vi har ikke væglampe, men loftslampe og så mangler jeg lige at male en lille lampe i en fin farve og så få købt en flot skærm. Hvis du vil se hvilken loftlampe vi har må du sige til

/Fenja (39+1)

Anmeld

25. august 2011

rimor

Fenja09 skriver:

/Fenja (39+1)

Det vil jeg da gerne

Anmeld

25. august 2011

LinLin

Adam har IKEA-lamper En stor sol i loftet og en måne over sengen

SMILA MÅNE Væglampe, gul Bredde: 22 cm Dybde: 7 cm Højde: 31 cm Kabellængde: 2.5 m

SMILA SOL Plafond, gul Diameter: 67 cm Højde: 12.5 cm

Anmeld

25. august 2011

Fenja09

rimor skriver:

Det vil jeg da gerne

Den loftslampe vi har er fra Ikea - det var egentlig ikke den jeg ønskede, men da de ikke havde den anden hjemme valgte kæresten denne her og synes faktisk den er rigtig sød. Hvis man ser begge sider er der "eventyr ting" på - lidt fabel-agtig

Kunne ikke lige finde et billede af selve loftslampen, men motivet er det samme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. august 2011

rimor

Fenja09 skriver:

Den loftslampe vi har er fra Ikea - det var egentlig ikke den jeg ønskede, men da de ikke havde den anden hjemme valgte kæresten denne her og synes faktisk den er rigtig sød. Hvis man ser begge sider er der "eventyr ting" på - lidt fabel-agtig

Kunne ikke lige finde et billede af selve loftslampen, men motivet er det samme

den er fin.

Tænker at det skal være lidt drenget men ikke cars eller alt det andet der i den stil

Anmeld

25. august 2011

ledermus

Oliver har blå stjernelampe fra ikea på væggen ved hans seng

Anmeld

25. august 2011

banditten2011

rimor skriver:

er i gang med lillemandens "værelse" og mangler inspiration til belysning. Hvis I har lyst vil det være sjovt at se hvad I har

jeg har ikk rigtig kunne finde nogle jeg kunne lide.. så købte en blå stjerne og en måne i ikea.. syntes ikk de er super fede men de er okay

Anmeld

25. august 2011

Fenja09

rimor skriver:

den er fin.

Tænker at det skal være lidt drenget men ikke cars eller alt det andet der i den stil

Måske du skal surfe forbi Ikeas hjemmeside og kigge alle deres lamper og skærme, måske du kan finde en fin én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.