Bio-Strath - nogle med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

132319

KaMa skriver:

Jep, jeg har fået min far til at købe det i dag. Vi starter i morgen..

Hehe jeg tænkte mere på om du lavede tvillingeforsøg med placebo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Vial

132319 skriver:

Hehe jeg tænkte mere på om du lavede tvillingeforsøg med placebo

Nej, det gør jeg ikke..hahaha. Det ville da være synd for den, der evt blev syg hele tiden.

Men tanken er jo fin.

Anmeld

24. august 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Hey derude.

Som overskriften siger, er der nogle som kender til effekten - eller mangel på samme.

Har to små som snart starter i vuggestue og kunne jeg bare gøre lidt for at nedtone sygdom, så vil jeg gøre det.

Runa er pumpet fuld af stadset og der har været begrænset sygdom i de fem måneder hun har gået i vuggestuen, så jeg tror på det  Jeg startede en måned før vug. start.

Anmeld

24. august 2011

Zafir

KaMa skriver:

Min far har i dag købt et par flasker dråber, og får dem i morgen.

Mine starter d. 16. sep. Ih, hvor jeg håber, at det virker.

Jeg har hørt, at man kan tage alle dråberne på en gang om morgenen. Det kommer frem, hvis man googler det.

Spændende og ungerne gider sluge det. Er det kun Frigg, der får det?

Altså, vi andre er jo vaccineret mod influenza og tager vitaminpiller, kalkpiller og alt det dersens andet gejl hehe Så ligenu, er det kun Frigg, men hvis hun nu begynder at slæbe alt muligt med hjem, så må vi jo se på det.

Jeg gav hende det idag, i hendes aften yougurt - men det er da rigtig smart, bare at tage dagsdosis om morgenen, så husker man det også bedre

Jeg håber virkelig at det virker, for jeg gider ikke alt muligt sygdom. - Vi har jo alle tænderne endnu, så der skal komme rigelig med søvnløse nætter uanset... mmm... (hun har jo stadig kun 1 bisse!!!)

Anmeld

24. august 2011

Zafir

KaMa skriver:

Nej, det gør jeg ikke..hahaha. Det ville da være synd for den, der evt blev syg hele tiden.

Men tanken er jo fin.

Haha.. Jeg fik lige også et træk på smilebåndet af den Men altså - ikke alt for videnskaben hehe

Anmeld

24. august 2011

Vial

dorthemus skriver:

Runa er pumpet fuld af stadset og der har været begrænset sygdom i de fem måneder hun har gået i vuggestuen, så jeg tror på det  Jeg startede en måned før vug. start.

Det skulle du da have fortalt mig om.. Alle kneb gælder i kampen mod pesten.

Anmeld

24. august 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Det skulle du da have fortalt mig om.. Alle kneb gælder i kampen mod pesten.

Sorry, det er bare så indgroet i morgenritualet at jeg ikke har tænkt over det  Jeg er ikke så nøjeregnende med antal af dråber...jeg pøser bare godt på ned i grøden og rører rundt.

Pøj pøj med det!!!!

Anmeld

25. august 2011

CamillaSoefelt

Puslingen skriver:

Enig
Det er også det vi fik at vide af læge og sp da de anbefalede at vi skulle starte Charlie op på det

Anmeld

25. august 2011

Tulle28

Min datter får 21 dråber i et glas juice hver morgen og har (7-9-13) ikke været syg andet end en lille smule forkølelse. Det har været hurtigt overstået alle gangene, og jeg har faktisk tænkt om det kan skyldes at hun får dråberne?

Hun er 17 mdr og har fået dem siden hun var 9-10 mdr.

Anmeld

25. august 2011

twinboys

KaMa skriver:

Hey derude.

Som overskriften siger, er der nogle som kender til effekten - eller mangel på samme.

Har to små som snart starter i vuggestue og kunne jeg bare gøre lidt for at nedtone sygdom, så vil jeg gøre det.

Ja klart det virker...

Mine fik det da de var yngere og vi har kunne tælle deres sygedage på en hånd...

Selv da alle stuerne fik skoldkopper sprang mine over...

Og de er jo født ekstem for tidligt og tager ellers alt til sig, det gør de for tidligt fødte men jeg tror at bio strath har hjulpet mine drenge...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.