Bio-Strath - nogle med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

132319

Jeg ved sgu ikke helt. Hjalte fik det som lille men jeg syntes ikke at jeg så nogen egentlig effekt af det. Noget der til gengæld var/er godt, er uld undertøj! Han har på snart 3 år, været syg sammenlagt 1 uge

Bio-strath har jeg opgivet, ungerne lurer det med det samme og nægter at spise det/mad hvor det er i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Miss T

Begge mine piger fik det i en periode, hvor der var højvande med infektioner og det hjalp... Det stinker bare og man er lige ved at kaste op over lugten, men effektivt det var det. Vi gav det via en sprøjte.

Anmeld

23. august 2011

samantha1986

Zafir skriver:

Nejnej - det giver jo meget god mening Havde bare ikke lige stenet over det

Men gad vide hvornår man så finder ud af hvornår de så skal have det?

Altså hvis du synes de begynder at snotte lidt, eller de klager over ondt i halsen, så er det bare med at give dem noget.

Men man må heller ikke vente for længe, for så kan det ikke stoppe det, men tager bare toppen.

Anmeld

23. august 2011

Vial

132319 skriver:

Jeg ved sgu ikke helt. Hjalte fik det som lille men jeg syntes ikke at jeg så nogen egentlig effekt af det. Noget der til gengæld var/er godt, er uld undertøj! Han har på snart 3 år, været syg sammenlagt 1 uge

Bio-strath har jeg opgivet, ungerne lurer det med det samme og nægter at spise det/mad hvor det er i.

Uldundertøj hjælper vel ikke mod baciller??

Har egentlig aldrig helt forstået, hvordan det hænger sammen med baktierier, vira ctr. varmt tøj!? Altså kan godt se, at børn ikke skal rende rundt blåfrosne. Tænker bare, at uanset, hvor varmt de er klædt på, så kan en ordentlig snaver af Mikkel fra rød stue med grønt ellevetal kun give forkølelse??

Anmeld

23. august 2011

Vial

Miss T skriver:

Begge mine piger fik det i en periode, hvor der var højvande med infektioner og det hjalp... Det stinker bare og man er lige ved at kaste op over lugten, men effektivt det var det. Vi gav det via en sprøjte.

Så var det eleksiren i brugte? og ikke dråber??

Jeg frygter også, at specielt min datter, der inden for de sidste uger nægter d-vitamin og jern vil spytte det ud..

Anmeld

23. august 2011

132319

KaMa skriver:

Uldundertøj hjælper vel ikke mod baciller??

Har egentlig aldrig helt forstået, hvordan det hænger sammen med baktierier, vira ctr. varmt tøj!? Altså kan godt se, at børn ikke skal rende rundt blåfrosne. Tænker bare, at uanset, hvor varmt de er klædt på, så kan en ordentlig snaver af Mikkel fra rød stue med grønt ellevetal kun give forkølelse??

Nej da, selvfølgelig ikke.

Men hvis man er kold, bruger kroppen jo energi på at blive varm og på den måde kan bakterierne få frit løb...

Man bliver selvfølgelig ikke syg uden vira eller smitte af sygdom men man kan jo forebygge det så godt man kan.

Vi har som sagt haft to gode vintre med minimale snotture og ingen sygdom og jeg sværger altså bare til uld

Anmeld

23. august 2011

FruDall

KaMa skriver:

Ja, det kan man vist godt gøre. Er i tvivl om man må give eleksir i en dosis om dagen.

Fandt lige ud af porto er knap 50 kr. Så kan det dårlig betale sig at bruge siden med mindre man skal have andet med. Det er nemlig billige produkter.

Jeg tror godt at man kan give eliksiren en gang om dagen også, min ældste nægtede at drikke eliksiren, så jeg skiftede hurtigt til dråberne - så er der ikke så meget der skal drikkes

Anmeld

23. august 2011

Miss T

KaMa skriver:

Så var det eleksiren i brugte? og ikke dråber??

Jeg frygter også, at specielt min datter, der inden for de sidste uger nægter d-vitamin og jern vil spytte det ud..

den mindste slugte det bare.. Den største gjorde det også til sidst, men det lugter meget gæragtigt.. Det er nemmere med sprøjten. Ja det var eleksiren, en ret fed konsistens.. Men det hjalp altså, nu har jeg to ørebørn og de slap fra start af året og så frem. Hvis du giver dem med tuden hver dag, så tror, jeg at de tager imod efter et par gange.. evt. giv dem lidt saft efterfølgende..

Anmeld

23. august 2011

Miss T

Min veninde har også brugt det til hendes datter, det hjalp også.

Vores sp anbefaldede os faktisk at prøve det, men var noget skeptisk.. Var dog også træt af alle de infektioner og syge børn konstant, så jeg tog chancen og gør det gerne igen til vinter.

Anmeld

23. august 2011

Zafir

samantha1986 skriver:

Altså hvis du synes de begynder at snotte lidt, eller de klager over ondt i halsen, så er det bare med at give dem noget.

Men man må heller ikke vente for længe, for så kan det ikke stoppe det, men tager bare toppen.

Det er vel bare at prøve det af i hvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.