Bio-Strath - nogle med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2011

eirene

Jeg har altid brugt det lige når en af os havde antræk til at blive forkølet. Så tog vi fuld dagsdosis om morgenen. Har fundet ud af at det skal være med det samme og det skal være om morgenen. Så stoppede det hurtigt igen og har også oplevet flere der fik stoppet mellemørebetændelse.

Så vi har det altid i huset, men tager det kun når det er nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

Vial

eirene skriver:

Jeg har altid brugt det lige når en af os havde antræk til at blive forkølet. Så tog vi fuld dagsdosis om morgenen. Har fundet ud af at det skal være med det samme og det skal være om morgenen. Så stoppede det hurtigt igen og har også oplevet flere der fik stoppet mellemørebetændelse.

Så vi har det altid i huset, men tager det kun når det er nødvendigt.

Godt at høre. Vi prøver det herhjemme. Vil dog bruge det hver dag - i hvert fald her op til efterår og vinter.

Anmeld

23. august 2011

Monica85

Kan helt klart anbefale det... Efter vi gav vores søn det regelmæssigt, har vi ikke så mange sygedage...

Anmeld

24. august 2011

Zafir

Jeg har lige købt det idag og jeg skal lige sige, at hende damen fra helsekosten i holbæk sagde at de skulle have det hverdag og at man helst skulle starte med det ca en måned før de skulle starte i vs...

Så vi er startet idag, når hun skal starte i vs på næste fredag. 7 dråber 3 gange om dagen, eller 10-11 dråber 2 gange om dagen

Krydser fingre for at det virker

Anmeld

24. august 2011

Vial

Zafir skriver:

Jeg har lige købt det idag og jeg skal lige sige, at hende damen fra helsekosten i holbæk sagde at de skulle have det hverdag og at man helst skulle starte med det ca en måned før de skulle starte i vs...

Så vi er startet idag, når hun skal starte i vs på næste fredag. 7 dråber 3 gange om dagen, eller 10-11 dråber 2 gange om dagen

Krydser fingre for at det virker

Min far har i dag købt et par flasker dråber, og får dem i morgen.

Mine starter d. 16. sep. Ih, hvor jeg håber, at det virker.

Jeg har hørt, at man kan tage alle dråberne på en gang om morgenen. Det kommer frem, hvis man googler det.

Spændende og ungerne gider sluge det. Er det kun Frigg, der får det?

Anmeld

24. august 2011

132319

Et godt tip er at give det i en lille smule appelsinjuice. Det neutraliserer smagen og fremmer optagelsen

Overvejer at give det endnu et forsøg herhjemme i år, da mine unger er konstant snottede

Anmeld

24. august 2011

Vial

132319 skriver:

Et godt tip er at give det i en lille smule appelsinjuice. Det neutraliserer smagen og fremmer optagelsen

Overvejer at give det endnu et forsøg herhjemme i år, da mine unger er konstant snottede

Tak for tippet. Det må jeg lige overveje. Tror bare ikke de gider at drikke juice. Den kan kun lide vand og mælk, ser det ud til. Saftevand rynker de meget på næsen af.

Ja, giv det en chance - om ikke andet kan det da være, at placebo effektiven virker.. haha.

Anmeld

24. august 2011

132319

KaMa skriver:

Tak for tippet. Det må jeg lige overveje. Tror bare ikke de gider at drikke juice. Den kan kun lide vand og mælk, ser det ud til. Saftevand rynker de meget på næsen af.

Ja, giv det en chance - om ikke andet kan det da være, at placebo effektiven virker.. haha.

Nej ok, så er det selvfølgelig ikke så nemt

Hehe ja, det bliver spændende at se -Gør du det?

Anmeld

24. august 2011

Vial

132319 skriver:

Nej ok, så er det selvfølgelig ikke så nemt

Hehe ja, det bliver spændende at se -Gør du det?

Jep, jeg har fået min far til at købe det i dag. Vi starter i morgen..

Anmeld

24. august 2011

2721

CamillaSoefelt skriver:

De skal altså have det året rundt! Det tager ca 2-3 mdr før man har en effekt af det. Så derfor hele året. Vil man ikke det kan man evt starte op til efteråret/vinteren og køre indtil foråret og så holde pause foråret og sommeren over?

Enig
Det er også det vi fik at vide af læge og sp da de anbefalede at vi skulle starte Charlie op på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.