Bio-Strath - nogle med erfaringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.285 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. august 2011

Vial

Hey derude.

Som overskriften siger, er der nogle som kender til effekten - eller mangel på samme.

Har to små som snart starter i vuggestue og kunne jeg bare gøre lidt for at nedtone sygdom, så vil jeg gøre det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2011

samantha1986

KaMa skriver:

Hey derude.

Som overskriften siger, er der nogle som kender til effekten - eller mangel på samme.

Har to små som snart starter i vuggestue og kunne jeg bare gøre lidt for at nedtone sygdom, så vil jeg gøre det.

Vi har altid fået biostrat, og i dag som voksen tager jeg det stadig. Men du må endelig kun give det når de viser tegn på at skulle til at blive syge. For hvis de får det hver dag året rundt, så virker det bare ikke.

Og vores erfaring er at det er biostrat eleksir der virker.

Anmeld

23. august 2011

sne190810

Jeg ved at jeg har fået det som lille, og det har virket lige efter bogen. Kunne også snildt finde på selv at have det i huset til dumme perioder.

Min mormor snakker også altid godt om det. Hun har brugt det til alle sine børn, og hun har 5 stks. Så  herfra

Anmeld

23. august 2011

Zafir

Jeg stener også lidt over det Men vidste ikke at man ikke skulle tage det hverdag året rundt. Troede faktisk at det var ligesom vitaminpiller.

Frigg starter i VS om 2 uger, så det er nok også noget vi gør på et tidspunkt. Orker ikke alt det sygdom...

Anmeld

23. august 2011

samantha1986

Zafir skriver:

Jeg stener også lidt over det Men vidste ikke at man ikke skulle tage det hverdag året rundt. Troede faktisk at det var ligesom vitaminpiller.

Frigg starter i VS om 2 uger, så det er nok også noget vi gør på et tidspunkt. Orker ikke alt det sygdom...

Min tante brugte det året rundt til sine unger, og en dag var de immune over for det.

Anmeld

23. august 2011

Zafir

samantha1986 skriver:

Min tante brugte det året rundt til sine unger, og en dag var de immune over for det.

Nejnej - det giver jo meget god mening Havde bare ikke lige stenet over det

Men gad vide hvornår man så finder ud af hvornår de så skal have det?

Anmeld

23. august 2011

CamillaSoefelt

De skal altså have det året rundt! Det tager ca 2-3 mdr før man har en effekt af det. Så derfor hele året. Vil man ikke det kan man evt starte op til efteråret/vinteren og køre indtil foråret og så holde pause foråret og sommeren over?

Anmeld

23. august 2011

Vial

Jeg har også forstået det på den måde, at man skal tage det hver morgen (alternativt 3 gange om dagen). Imunforsvaret skulle først efter 3 mdr være styrket.

Hmm, det er jo oplagt at lave et tvillingeforsøg, så kan jeg se, om det virker.. Det ville dog være topkikset..haha, så mon ikke jeg bare skal få købt det stads og hælde det i børnene. Om ikke andet har det måske lidt placeboeffekt!

Andre med erfaringer?

Anmeld

23. august 2011

LilleMor10

KaMa skriver:

Hey derude.

Da min søster og jeg var små var vi ørebørn, og jeg var igang med dræn for 3. gang, min mor startede på at give os det, og vupti, vi har aldrig haft øreprbolemer igen, nu er jeg selv startet på at give min søn det fordi han altid var syg, der har ikke været noget siden, ud over en lille normal infektion en gang i mellem, kan kun sige rosende ord om det 

Anmeld

23. august 2011

Vial

LilleMor10 skriver:

Da min søster og jeg var små var vi ørebørn, og jeg var igang med dræn for 3. gang, min mor startede på at give os det, og vupti, vi har aldrig haft øreprbolemer igen, nu er jeg selv startet på at give min søn det fordi han altid var syg, der har ikke været noget siden, ud over en lille normal infektion en gang i mellem, kan kun sige rosende ord om det 

SKØNT at læse. Tænk, hvis jeg kunne undgå en masse sygdom (er enlig mor til tvillinger på 1 år, der starter i vuggestue d. 16. sep.. og frygter det en lille bitte smule).

Bruger du dråber eller eleksir?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.