Muhmi skriver:
Nej det ved jeg godt...
Men jeg havde kun fået alle de "dårlige" oplevelser at vide... Slet ingen om hvor dejligt det er, hvor glad man bliver for dem og hvor meget man egentlig har et liv efter at have født...
Jeg føler at jeg kun har fået at vide hvor meget de kommer til at røve min tid fra mig og at de vil hænge hele tiden og skrige...
Var af den opfattelse at man bare skulle overstå det første halve år og derefter bliver det "sjovt"... Altså, jeg har hygget mig hele tiden... Ikke dermed sagt at jeg ikke haft mange vågne nætter eller været på grædepunktet selv fordi min baby græder... Men det er jo så lille en del af det at blive mor at det undrer mig at de har bildt mig de ting ind....
Igen, måske har de du har talt med, den oplevelse af at blive mor.
Jeg synes at det var piece of cake at få barn nummer 1. Godt nok var han præmatur og har været en sløv padde alt som har bragt lidt bekymringer med sig men han spiste og sov godt og jeg havde max overskud.
Som sagt har nummer to været en hel anden. Hun har som baby virkelig trukket tænder ud. Jeg elsker hende selvfølgelig overalt men med hendes "babytid" i baghovedet, er det heller ikke lutter lagkage jeg kan fortælle om, når det handler om at være mor (og tilmed alenemor) til to.
Havde jeg haft en baby som bare artede sig, var jeg nok også af en hel anden opfattelse.
Anmeld