Uh, jeg har også en god en!! Få dage efter vi kom hjem fra hospitalet, skulle jeg blot skifte en ganske harmløs tisseble på lille tøsen. Men hold da op en massakre det udviklede sig til! Det starter med, at hun begynder, at tisse i samme sekund som bleen bliver åbnet. Jeg finder dette ret underholdende og kalder på min mand, som kommer ind og griner med. Der går ikke mere end 3 sekunder før den lille udstøder en voldsom presselyd, og ud flyver en ordenlig gang remoulade, som jeg ved ren refleks griber delvist med venstre hånd, mens resten lander på gulvet. Nu flækker vi begge for alvor af grin, og min mand ligger og ruller på gulvet af grin, mens jeg prøver, at holde mig oprejst henne ved puslebordet. Mens jeg står der, kan jeg mærke, at min blære så småt bukker under for det store grineflip, og hvad jeg troede ville stoppe ved et par dråber, udvikler sig til en total tømning af en fuld blære!!! Det løber ned af benene på mig, farver mine lysegrå sokker mørkegrå, og skaber en lille sø omkring mine fødder. Så der står jeg, og er bokstaveligt talt smurt ind i tis og lort fra top til tå! Til stor underholdning for min mand

Så ja, jeg var meget overrasket over, hvor meget fart der er på babylort, og hvor slapt ens bækken er i dagene efter en fødsel!
Anmeld