Mon han snart skal klippes...? ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Totalt dejligt hår, behøver ikke klipning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Adam bliver 1 år (! ) lige om lidt og hold da op jeg synes han har meget hår!!

Hvordan klipper man sådan en lille mand der ikke vil sidde stille???

Prøv lige at se:

Syntes nu ikke han ligner en pige  - han er da rigtig fin.

Her har jeg klippet Silas et par gange - han har tyndt baby hår , så har taget spidserne for at det forhåbenlig kan blive lidt tykkere.

Og han kan bestemt heller ikke sidde stille - jeg satte ham på sofa bordet foran ynglings filmen ( Byggemand Bob ) . Og det lykkes

Havde dog taget lidt i badet og resten foran fjernsynet ..

Syntes ikke han er så langhåret han behøver at klippes men hvis du gerne vil - er jeg sikker på frisøren sagtens kan ordne det. Også selv om han har krudt i måsen.

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Roselil skriver:

Totalt dejligt hår, behøver ikke klipning

Anmeld

21. august 2011

Magsen

nul klippe, klippe :p !!! 

han klær det rigtig godt, og SHIT hvor er han bare viiirkelig nuttet 

Anmeld

21. august 2011

SussieThyssen

Sikke en paryk den lille mand har..men har ingen erfaring i at klippe sådan en lille fyr..mine havde stort set intet hår på hovedet før de blev en ca. 3 år

Men skøn..det er han.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Syntes nu ikke han ligner en pige  - han er da rigtig fin.

Her har jeg klippet Silas et par gange - han har tyndt baby hår , så har taget spidserne for at det forhåbenlig kan blive lidt tykkere.

Og han kan bestemt heller ikke sidde stille - jeg satte ham på sofa bordet foran ynglings filmen ( Byggemand Bob ) . Og det lykkes

Havde dog taget lidt i badet og resten foran fjernsynet ..

Syntes ikke han er så langhåret han behøver at klippes men hvis du gerne vil - er jeg sikker på frisøren sagtens kan ordne det. Også selv om han har krudt i måsen.

Han er ikke nået dertil hvor han kan være optaget af tv i "længere" tid... Han vil vende sig efter saksen hele tiden er jeg sikker på - i bedste fald!

men tror vi venter; overvejede det bare efter der var to der spurgte om han var en pige... Selvom jeg overhovedet ikke selv synes han ligner en pige på nogen måde

Anmeld

21. august 2011

LinLin

SussieThyssen skriver:

Sikke en paryk den lille mand har..men har ingen erfaring i at klippe sådan en lille fyr..mine havde stort set intet hår på hovedet før de blev en ca. 3 år

Men skøn..det er han.

Kærligst
Sussie

hehe... Det var længe du sparede frisør-regningen

Og tak

Anmeld

21. august 2011

LinLin

Maggieh skriver:

nul klippe, klippe :p !!! 

han klær det rigtig godt, og SHIT hvor er han bare viiirkelig nuttet 

Ok!

og tak

Anmeld

21. august 2011

bullerbassen

DAs mor skriver:

Han er ikke nået dertil hvor han kan være optaget af tv i "længere" tid... Han vil vende sig efter saksen hele tiden er jeg sikker på - i bedste fald!

men tror vi venter; overvejede det bare efter der var to der spurgte om han var en pige... Selvom jeg overhovedet ikke selv synes han ligner en pige på nogen måde

Altså hvis han var min blev han ikke klippet endnu  

Men forstår godt du overvejer - hi hi ... kan huske da tvillingerne var små spurgte alle om det var drenge eller piger - selvom alt tøjet var blåt 

Silas er bestemt heller ikke meget for jeg klipper ved ørene eller i nakken men en god portion tålmodighed og saksen frem et par gange eller 3 ser han ganske fin ud.

Anmeld

21. august 2011

LinLin

bullerbassen skriver:

Altså hvis han var min blev han ikke klippet endnu  

Men forstår godt du overvejer - hi hi ... kan huske da tvillingerne var små spurgte alle om det var drenge eller piger - selvom alt tøjet var blåt 

Silas er bestemt heller ikke meget for jeg klipper ved ørene eller i nakken men en god portion tålmodighed og saksen frem et par gange eller 3 ser han ganske fin ud.

Da den ene spurgte havde han godt nok en hvid bluse på - men blå bukser og blå sut, som ovenikøbet sad i en suttekæde, hvor der står "ADAM" med store bogstaver... Tænker på nu om hun var småblind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.